Onko tää aina niin kun hygieenistä huolehdi liika, niin tulee vaikka mitä, eli wtf??

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
miehen kanssa mulla ei ollut mitään jo yli 2kk, kun pelkäsin tulehduksia, koska alapäässä on jo auki kohdunsuu, en olut ammessa, käyn suihkussa 2krt päivässä. SILTI, nyt alapäässä, oli jotain ihme baktereita,vielä ehkä tulehdus, sitten vielä joku ihme aine, leukosyytit ja punasolut. Nyt ne tutki mikä se on. Ehkä koska supista niin paljon kohdussa vaan tapahtuivat muutokset ja synnytys alkaa pian, ehkä, en tiedä mitä.... HUOH

Venakko Milanna
[QUOTE="aliina";25753872]Ehkä peset liikaa? :)[/QUOTE]

varma pitää lopeta peseminen ja muuten elää kuin sika, sitten ei tapahtu mitään. Kun tuntu ne jotka ei välitä niin paljon hygieenstä, ei heille tuu yhtään mitään. Mulle kaikki tartu alapäähään, en tiedä mistä

"vieras"
Joo tosiaan liika pesu on ihan yhtä haitallista kun ettei pese ollenkaan... Ja ethän vaan käytä saippuaa? Se tuhoaa alapään oman ph-arvon, ja silloin tulee helposti tulehduksia.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25753888]Joo tosiaan liika pesu on ihan yhtä haitallista kun ettei pese ollenkaan... Ja ethän vaan käytä saippuaa? Se tuhoaa alapään oman ph-arvon, ja silloin tulee helposti tulehduksia.[/QUOTE]

Kyllä käytän saippua ja vielä hinkan sen aina niin, että kaikki mahdolliset bakterit sieltä lähtee, myös sisält pesen?:O

Siis apua, mutta mä en halua ilman saippua käydä suihkussa, millä sitten saa pestää?

"aliina"
varma pitää lopeta peseminen ja muuten elää kuin sika, sitten ei tapahtu mitään. Kun tuntu ne jotka ei välitä niin paljon hygieenstä, ei heille tuu yhtään mitään. Mulle kaikki tartu alapäähään, en tiedä mistä
No eiköhän jos elää kuin sika, niin rupea tulemaan jos jonkinlaista tulehdusta ja tautia. Mutta älä pese saippuoilla tai liian usein.

"vieras"
Oletko ihan varma, ettei mies käy vieraissa? Alapäätaudit tarttuvat vain sukupuoliyhdynnässä!
Tai sitten sulla on ollut hoitamattomana joku tauti!

Venakko Milanna
[QUOTE="aliina";25753906]No eiköhän jos elää kuin sika, niin rupea tulemaan jos jonkinlaista tulehdusta ja tautia. Mutta älä pese saippuoilla tai liian usein.[/QUOTE]

No mä huolehtinut alapää hygieeniasta aina liika ja just taudit ja bakterit ja tulehdukset jatkuvasti. Mä sekoan sen alapään takia pian

"vieras"
Alapäätä ei missään nimessä saa pestä saippualla!! Luulisi sen olevan ihan jokaisen tiedossa. Huolellinen pesu vedellä riittää. Saippua tappaa niitä omia hyviä bakteereja, ja siten haitallisille bakteereille tulee tilaa lisääntyä.

Emätintulehdus tai strepto on melko normaaleja raskausajan vaivoja joilla ei ole mitään tekemistä hygienian kanssa...

Tai niin sano mulle lääkäri, kummassakin raskaudessa mulla ollut tulehdus, muuten ei ole koskaan.

"vieras"
Kyllä käytän saippua ja vielä hinkan sen aina niin, että kaikki mahdolliset bakterit sieltä lähtee, myös sisält pesen?:O

Siis apua, mutta mä en halua ilman saippua käydä suihkussa, millä sitten saa pestää?
Siis kuvitteletko tosiaankin, että voit pestä bakteerit pois? Voi hyvä ihme! Noin typerä ei voi kyllä kukaan olla! Jos sulla onkin HIV?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25753912]Oletko ihan varma, ettei mies käy vieraissa? Alapäätaudit tarttuvat vain sukupuoliyhdynnässä!
Tai sitten sulla on ollut hoitamattomana joku tauti![/QUOTE]

No olen aivan varma:D. Sekä sanoin ettei meillä ollut mitään yli 2kk, kun pelkäsin jos jotain sinne vielä menee, kun kohdunsuu auki jo pitkään. Ei mun mies oo mikään sika:D

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25753925]Siis kuvitteletko tosiaankin, että voit pestä bakteerit pois? Voi hyvä ihme! Noin typerä ei voi kyllä kukaan olla! Jos sulla onkin HIV?[/QUOTE]

ei mulla mitään Hivia ole:D

"vieras"
No mä huolehtinut alapää hygieeniasta aina liika ja just taudit ja bakterit ja tulehdukset jatkuvasti. Mä sekoan sen alapään takia pian
Voi kamala! Sulle tehdään varmaan keisarinleikkaus, ethän voi synnyttää alateitse, ettei vauva saa silmiinsä mitään tartuntaa!

Miehen pitää myös mennä tutkittavaksi, ei ne taudit ainoastan sinulla ole!

Venakko Milanna
Mutta, hei, hyiiii, mä en pystyy vuosia olla pesemättä alapäätä ilman mitään saippua:D Mulle tulee homeetta sinne :LOL:. Onko edes apteekissa jostain millä voi pestää. Kun mä ihan oikeasti pesen aina niin jopa siellä sisällä syvemällä saipualla:ashamed:

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25753941]Voi kamala! Sulle tehdään varmaan keisarinleikkaus, ethän voi synnyttää alateitse, ettei vauva saa silmiinsä mitään tartuntaa!

Miehen pitää myös mennä tutkittavaksi, ei ne taudit ainoastan sinulla ole![/QUOTE]

:D
joo tottakai :LOL:

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25753950]Mistäs tiedät ettei ole? Ai niin, olet hinkannut saippualla...[/QUOTE]

Ei mulla ole mitään sukupulitautia, paitsi yks yleinen virus, kuin muillakin:D

Mullakin kohdunsuu auki jo(2:lle sormelle ja vähän ylikin), mutta silti ollaan seksiä harrastettu, kun ei lääkäri sitä kerran kieltänyt. Ainoa mitä mulla on , niin leukosyyttejä virtsassa--> virtsatietulehdus, mut siihen sain antibiotit. Mut aina tollaset on hoidettavissa, älä panikoi :)

Yhteistyössä