Joo, osta sappisaippuaa. Jos ei sillä lähde niin tuskin lähtee millään muullakaan. Ja muistathan että kakkatahrat pitää huuhdella kylmällä vedellä, muuten ne palaa kiinni kankaaseen.
mä kävin just ostaa vanis tahranpoisto suihketta.. hitto ku oisin lukenu tän ketjun eka! oisin varmaan sappisaippuaa sitten itekkiin ostanut.. nyt just vanis suihkeella suihkutetut tahrat pyykkikoneessa. katotaan tulooko puhdasta.
Ajattelin kyllä ostaa jotain muuta mut sattuu kaapissa olla tota täys pullo kun äiti toi enkä ikinä ole käyttänyt ja nyt on vauvan vaatteissa kakkatahrat. Kylmällä vedellä olen huuhdellut. Onkohan se kuinka vahvaa ettei tule mitään ikäviä läikkiä vaatteisiin?
Minä taas voin liputtaa tabortin puolesta,vanishiakin kokeilleena voin sanoa että parasta on.Kun muistaa vaan ostaa sitä oikeaa tabortia joka EI ole spraypullossa-ovat nimittäin eri aineita vaikka äkkiseltään luulis että samaa on.Tabortin kanssa pitää vaan hieman olla viitseliäsisyyttä elikkäs käyttää lihasvoimia hankaamiseen.Ei tosin kyllä kauan tarvi hangata kun jo lähtee ja loput irrottaa pesukone.