Onko täältä poistettu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en löytänyt ketjua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti ja hyvä niin.
Itse aloitin tuon ketjun kun en saanut unta kun luin tuon tytön tarinan.ja mikä järkytys kun tänään päivällä katsoin ketjua uudestaan!käsittämättömän tunnevammasta ja suoraansanoen tyhmiä ihmisiä tällä foorumilla pyörii!kommentoida nimettömänä aivan järjettömiä asioita kun pieni tyttö taistelee hengestään!surullista.
Toivottavasti ne kaikki tuntevat todella ison piston sydämmessään!
Itse en usein täällä käy ja nyt jääkin viimeiseks kerraks kun näin mikä meno täällä on.

Itse mietin Laraan ja hänen perhettään useasti päivän aikana ja toivon, että tuolla tarinalla tulee olemaan vielä onnellinen loppu.
voimia pieni Lara <3

• Tykkää
Reactions: ranuan rinsessa
[QUOTE="harmaa";28320394]Luulin tai käsitin jotenkin siellä sivustolla lukevan tekstin perusteella että he sivuston perustajat oli itse ne tänne (vauvaan ym) linkanneet. mainostus mielessä että saavat jakaa sitä tietoa[/QUOTE]

Älä puhu paskaa!!

[QUOTE="vieras";28320411]Eiköhän se ole ihan totta.[/QUOTE]

Jatka vielä vähän niin huomaat että tämäkin ketju katoaa. Anna toisten ihmisten elää rauhassa ja keskity olemattomaan omaan elämääsi niin ei tarvitse salaliittoteorioita itse keksiä.

No sen käsityksen myöskin sain,että nimenomaan halusivat itse tietoa jakaa,että ihmiset saisivat tietoa tuosta bakteerista ja sen aiheuttamien oireiden tunnistamisesta. Ettei kellekkään kävisi yhtä surkeasti kuin heille. Tottahan on ettei kovinkaan moni tiedä,että tuo bakteeri voi tappaa tunneissa.

[QUOTE="harmaa";28320432]:O Siis itse seuraan pienen tytön tarinaa ja tällaisen kuvan tosiaan sain heidän sivuiltaan. Miten puhun paskaa? Vai kirjoitinko muka jotenkin loukkaavasti?
Hyvähän se on että kertovat jotta osataan tunnistaa sairaus jos tämä voisi näin jonkun pelastaa[/QUOTE]

A) Juurihan sen ketjun ap kertoi itse aloittaneensa ketjun B) Minkä ihmeen takia perhe altistaisi itsensä nimettömälle v*ttuilulle tänne kirjoittamalla C) Mikään sivuilla ei vihjaakaan siihen suuntaan että haluaisivat mainostaa elämäänsä täällä

Joten lopettakaa tuo jatkuva asian repiminen ja menkää vaikka sitten omalla nimellänne vihjailemaan faceen tuollaisia ja katsokaa kuinka nopeasti lennätte pihalle.

• Tykkää
Reactions: ranuan rinsessa
A) Juurihan sen ketjun ap kertoi itse aloittaneensa ketjun B) Minkä ihmeen takia perhe altistaisi itsensä nimettömälle v*ttuilulle tänne kirjoittamalla C) Mikään sivuilla ei vihjaakaan siihen suuntaan että haluaisivat mainostaa elämäänsä täällä

Joten lopettakaa tuo jatkuva asian repiminen ja menkää vaikka sitten omalla nimellänne vihjailemaan faceen tuollaisia ja katsokaa kuinka nopeasti lennätte pihalle.

Anteeksi nyt vaan mutta ainut joka tässä ketjussa käyttäytyy huonosti taidat olla sinä ;)
Mitä itse luin ketjun läpi niin asialinjallahan tässä on menty ja kehuttu ettähyvä kun jakavat tietoa, en itsekään ole ennen edes kuullut moisesta bakteerista ja taudista :(

[QUOTE="harmaana";28320466]Anteeksi nyt vaan mutta ainut joka tässä ketjussa käyttäytyy huonosti taidat olla sinä ;)
Mitä itse luin ketjun läpi niin asialinjallahan tässä on menty ja kehuttu ettähyvä kun jakavat tietoa, en itsekään ole ennen edes kuullut moisesta bakteerista ja taudista :([/QUOTE]

No teepä ilmoitus. :)

Hei Blue! Kommentoit ketjuissa yleensä aika kärkkäästi ja ehkäpä myös riidanhakuisesti. Irl tämä toimii ehkä piristävänä keskustelun dynamona, mutta kirjoitettuna kommenttisi kyllä provosoivat. Näkisin asian näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tätimies;28320486:
Hei Blue! Kommentoit ketjuissa yleensä aika kärkkäästi ja ehkäpä myös riidanhakuisesti. Irl tämä toimii ehkä piristävänä keskustelun dynamona, mutta kirjoitettuna kommenttisi kyllä provosoivat. Näkisin asian näin.

So?

Näe ihan miten haluat, en kysynyt mielipidettäsi.

Yhteistyössä