E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun ei edes tee mieli lukea...Hirveesti tekis mieli lukea, mutta sitten jää se asia mietityttämään ja vie itseltä voimia. Enkä pystyis nyt olemaan surullinen enää yhtään..
Ilmeisesti ja hyvä niin.
Itse aloitin tuon ketjun kun en saanut unta kun luin tuon tytön tarinan.
Älä puhu paskaa!!
Jatka vielä vähän niin huomaat että tämäkin ketju katoaa. Anna toisten ihmisten elää rauhassa ja keskity olemattomaan omaan elämääsi niin ei tarvitse salaliittoteorioita itse keksiä.
A) Juurihan sen ketjun ap kertoi itse aloittaneensa ketjun B) Minkä ihmeen takia perhe altistaisi itsensä nimettömälle v*ttuilulle tänne kirjoittamalla C) Mikään sivuilla ei vihjaakaan siihen suuntaan että haluaisivat mainostaa elämäänsä täällä
Joten lopettakaa tuo jatkuva asian repiminen ja menkää vaikka sitten omalla nimellänne vihjailemaan faceen tuollaisia ja katsokaa kuinka nopeasti lennätte pihalle.
No teepä ilmoitus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tätimies;28320486:Hei Blue! Kommentoit ketjuissa yleensä aika kärkkäästi ja ehkäpä myös riidanhakuisesti. Irl tämä toimii ehkä piristävänä keskustelun dynamona, mutta kirjoitettuna kommenttisi kyllä provosoivat. Näkisin asian näin.
Kiva kun edes tietäisi, mistä on kyse.