Onko täällä vuoden viimeisenä päivänä syntyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dynamiitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dynamiitti

Aktiivinen jäsen
04.03.2009
3 304
2
38
Jyväskylä
Oletko sinä tai lapsesi syntynyt ko. aikana? Miten sinä/lapsesi olet kokenut ikäsi käytännössä? Onko koulu ollut hankalampaa luokan nuorimmaisena?

Olen nyt "vaarassa" synnyttää ehkä vuoden viimeisenä päivänä niin tuli vain mieleen... Menee niin pirun jännäksi tämä. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Oletko sinä tai lapsesi syntynyt ko. aikana? Miten sinä/lapsesi olet kokenut ikäsi käytännössä? Onko koulu ollut hankalampaa luokan nuorimmaisena?

Olen nyt "vaarassa" synnyttää ehkä vuoden viimeisenä päivänä niin tuli vain mieleen... Menee niin pirun jännäksi tämä. :p

yritä tuo reilu vrk pidätellä:)

Meillä esikoinen on syntynyt 28.12... Monesti olen toivonut että olisi pysynyt masussa vielä muutaman päivän ;)
Lapsi meni vuotta myöhemmin kouluun ja on urheiluharrastuksessaan vuotta nuorempien joukkueessa, on erittäin pienikokoinen ja nytkin luokkansa ja joukkueensa pienimpiä.. Ehdottomasti oikea ratkaisu oli lykätä kouluun menoa.
En usko että lapsi mitenkään erityisesti kärsii syntymäpäivästään, ainakaan vielä (on 12v)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

yritä tuo reilu vrk pidätellä:)

Sitä tässä nyt todella yritetään. :D

siis mikähän näissä kahdessa viimeisessä päivässä oikein on, kun kaikilla on synttärit. Yleensä facebookin kavereissa on yksi-kolme syntymäpäivää siinä tapahtumissa, nyt on KYMMENELLÄ. Hirveen monella synttärit. Outoa?

4224967543_509d8d6e38.jpg

Oli ihan pakko tekasta tämmönen uudenvuodenkuva! :D

:D On sulla sitten melkoisen jännät ajat käsillä. Onko sulla mitään tuntemuksia, että tulisko piakkoin? Sen verran kävin profiiliasi kurkkaamassa, että sulla on jo kaksi lasta entuudestaan, niin voihan se lähtö tulla sukkelastikin... Niin tai näin, lykkyä matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
:D On sulla sitten melkoisen jännät ajat käsillä. Onko sulla mitään tuntemuksia, että tulisko piakkoin? Sen verran kävin profiiliasi kurkkaamassa, että sulla on jo kaksi lasta entuudestaan, niin voihan se lähtö tulla sukkelastikin... Niin tai näin, lykkyä matkaan!

Ei ole vielä ollut juurikaan sellaista oireilua. Mitä nyt yöllä supistelee kylkeä kääntäessä. Sitten seuraavana päivänä lakkaa kaikki oireilut. Lenkillä olen käynyt päivittäin muttei niin mitään vaikutusta ole ollut mihinkään. Ei edes supistele..

Esikoinen meni aikoinaan 5 päivää yli ja kuopus 2. Olen itse ollut 10 päivää yliaikainen joten kai tämä saattaa seurata sitten omia jalanjälkiäni? :whistle:

Jännältä kuulostaa tilanteesi :). Toisaalta kaikki voi tapahtua ihan hetkessäkin ja toisaalta voi hyvikin sinulla mennä tammikuun ekoille päiville. Joka tapauksessa - aivan ihanaa uutta vuotta sinulle!

Yhteistyössä