Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oi niitä aikoja kun oli vielä tappeluketjuja ja muuta mukavaa.
KiitosMorjens diskosisko, ja onnea!![]()
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/n...potkut-myos-kolme-muuta-irtisanottiin-6634498KiitosMitä sä siellä pyörittelet silmiäs
![]()
Miten tuo liittyy tähän ketjuun? Aivan, ei mitenkää.
Se on vaan paula joka linkittelee juttuja jotka ei liity aloituksiin koskaan mitenkään.Miten tuo liittyy tähän ketjuun? Aivan, ei mitenkää.
Kyllä sut monesti on mainittu tuolla, mut asiayhteyttä en tiedä. Eikös ole hauska, esimerkiksi tämä.Kyllä tuo sun nikki kuulostaa tutulta, mutta en mä kyllä muista susta mitään![]()
No voihan joku tietää, mikä liittyy. Tuossahan on aihe, mistä ei ole kukaan maininnut kertaakaan täällä. Eikö voi vai eivätkö saa ottaa kantaa?Se on vaan paula joka linkittelee juttuja jotka ei liity aloituksiin koskaan mitenkään.
Kuinka ihminen voi olla noin sekaasin. Siinä ekas linkis mua ei oo mainittu kertaakaa ja tuos toises on kyse palstan ketjusta. Oot kyllä pimiä tapaus. Se eka linkki jonka laitoot ei liity muhun tai tähän ketjuu millää tavalla.Kyllä sut monesti on mainittu tuolla, mut asiayhteyttä en tiedä. Eikös ole hauska, esimerkiksi tämä.
Ei, eikä pääsekää viä moneen vuoteen. Onko sun miehes jo eläkkeellä?Onko miehes jo päässyt eläkkeelle?
Ihan vaan sitä kysyin, että oletko kuullut asiasta, kun on niin massiivinen. Miten on mahdollista?Miten tuo liittyy tähän ketjuun? Aivan, ei mitenkää.
ei siis tiennyt tuolloin, vai miten asia pitäisi ymmärtää, kun noin tuohtui
Ei kun mua ärsyttää tuollaanen sekopää joka tulee laittamaan täysin asiaan liittymättömiä linkkejä ja antaa sellaasen kuvan, että linkin juttu liittyy jotenki muhun. Ei liity mitenkään. Miten toisten irtisanomiset liittyy mitenkää muhun? Haloo taas.ei siis tiennyt tuolloin, vai miten asia pitäisi ymmärtää, kun noin tuohtui![]()
Eikai tuo kysymys sinuun liittynytkään, kun ajattelin vaan, et jonku täytyy muistaa vanhoilta ajoilta. Olisit vastannut, että et muista
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...ton-ex-paallikko-kiistaa-rikosepailyt/6357906No voihan joku tietää, mikä liittyy. Tuossahan on aihe, mistä ei ole kukaan maininnut kertaakaan täällä. Eikö voi vai eivätkö saa ottaa kantaa?