Onko täällä vanhoja tuttuja paikalla?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kenguru ja Kissmett oli ainaki tuolla toises ketjus. Milanna aloitus näytti olevan tuos etusivulla. Mutta muita? Mitä kaikille kuuluu?

Kovin näyttää palsta hiljentyneen. Ei oo yhtä vilkas ku silloon joskus vanhoina hyvinä aikoona. :LOL: Monet ilot, surut ja tappelut täällä käytiin läpi. :D:rolleyes: Ja ne meidän discot! Onkohan mun discosisko Lunatic viä täällä?

Joku tuolla toises ketjus kyseliki likan ikää ja meinas noin 10-vuotiaaksi, mutta likka on jo 13v. ja pääsee ens vuonna ripille! :eek: Mihin tämä aika menee... Sen verran omia kuulumisia, että en oo enää neiti-ihminen. :D Vajaa vuosi sitten menin naimisiin ja me asutaan omakotitalos.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Kenguru ja Kismett oli ainaki tuolla toises ketjus. Milanna aloitus näytti olevan tuos etusivulla. Mutta muita? Mitä kaikille kuuluu?

Kovin näyttää palsta hiljentyneen. Ei oo yhtä vilkas ku silloon joskus vanhoina hyvinä aikoona. :LOL: Monet ilot, surut ja tappelut täällä käytiin läpi. :D:rolleyes: Ja ne meidän discot! Onkohan mun discosisko Lunatic viä täällä?

Joku tuolla toises ketjus kyseliki likan ikää ja meinas noin 10-vuotiaaksi, mutta likka on jo 13v. ja pääsee ens vuonna ripille! :eek: Mihin tämä aika menee... Sen verran omia kuulumisia, että en oo enää neiti-ihminen. :D Vajaa vuosi sitten menin naimisiin ja me asutaan omakotitalos.

Paljon onnea naimisiin menon johdosta :). Vaikka nyt näin hyvin pitkällä viiveellä tuleekin onnittelut.

Ken guru

Onnea naimisiinmenosta :)
Palsta on hiljentynyt tosiaan,kerhot loppui ja moni siirtynyt muualle.

Kenguru ja Kissmett oli ainaki tuolla toises ketjus. Milanna aloitus näytti olevan tuos etusivulla. Mutta muita? Mitä kaikille kuuluu?

Petintöä odottelet?

Aika tuntuu kyllä menevän hurjaa vauhtia eteenpäin. :D

Ethän sä ole ollu neiti 13v?
Vaan yh mamma.
m.etuovi.com/kohde/c78743?sc=M
Teuvan kallein ok-talo. Tolla ei saa srafista mitään

Ethän sä ole ollu neiti 13v?
Vaan yh mamma.
m.etuovi.com/kohde/c78743?sc=M
Teuvan kallein ok-talo. Tolla ei saa srafista mitään

Piti tuolla lailla lainata vieraan tekstiä ku oli kummallisesti mun tekstin sekaan laittanu oman sekoolunsa.

No kyllä mä oon ollu neiti viime kesään asti eli 37 vuotta koska mä menin viime kesänä ekan kerran naimisiin. Ei lapsen saaminen musta rouvaa ollu tehny, kyllä siihen vaaditaan avioliitto.

Mitä tuo etuoven linkki tähän liittyy? Mikä on srafi? :eek:o_O

Pimiää sakkia on näköjään edelleen palstalla... :rolleyes:

Yhteistyössä