Onko täällä vaatteita myyviä verkkokauppiaita? Pakkausongelmaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä mistä kysyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä mistä kysyä

Vieras
Olen aiemminkin yrittänyt mutta tuloksetta. Kokeillaas uudestaan.

Eli myisin vaatteita, pääosin.

Kuitenkin tulee tilanteita että vaikka suurin osa vaatteista on asianmukaisissa pakkauksissa, muovipussissa, niin osa on repeytynyt ja toisinaan joutuu avaamaan pakkauksia.

Millä tavoin siis pakkaan uudestaan nämä vaatteet ja mihin? Osassahan on sellaista rapisevaa pussia joka on ikäänkuin päistä litattu jollain kiinni. Mistä sellaista saa ja missä myydään nimenomaan vaatteille pakkaustuotteita, pusseja??? Lähetyspusseja kyllä löydän ja elintarvikkeille, mutta mihin vaatteet pakataan ja help mistä niitä SAA???

ja ebaysta löytyy "halvalla"

http://www.ebay.com/itm/100Pcs-Cloth-Wrapping-Sealing-40x60x0-07-Matte-Plastic-Stick-Self-Adhesive-Bag/131041036754?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222003%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D19853%26meid%3D5286784962105368613%26pid%3D100005%26prg%3D8938%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D161144816962&rt=nc

Mä olen pakannut niihin aivan samoihin pusseihin missä ne vaatteet minulle tulevatkin :)

Toki osan pystyy pakkaamaan samaan missä ovat tulleet mutta osa on huonossa kunnossa tai ei ollenkaan muovipakkauksia joten pakko jostain ostaa omat pussit. Suomessa näyttää olevan taas kerran niin surkeat valikoimat että enköhän mä joudu taas kääntymään brittien puoleen. Tarttee monenkokoista ja postituspussit myös niin pitäs saada kaikki samasta paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kaupan muovikassit kanssa käy.
Tai sitten ostaa vaikka nita valkoisia roskapusseja ja teippaa sitten kiinni. Esimerkiksi :)

Jos kyseessä on todellakin ap:n verkkokauppa, niin enpä kahta kertaa ostaisi niin luotettavan tuntuisesta verkkokaupasta, joka pakkaa tilaamani ostokset roskapusseihin tai käytettyihin muovikasseihin. Minkähän vuoksi useimmat yritykset pyrkivät luomaan yrityskuvaa ja antamaan hyvän vaikutelman yrityksestä ulospäin.

Yhteistyössä