V
"vieras"
Vieras
Kovasti mietin alan vaihtoa, kun vuorotyöt ovat niin hankalat...
Minkälaista palkkaa saatte? Täällä meidän kaunpungin nettisivuilla oli, että korvaus olis 400/lapsi, sisältyyköhän siihen myös kulukorvaus? Ja onkohan toi sama vaikka olis oppisopimuksella? Jos on oppisopimuksella, niin saakohan niistä koulupäivistä mitään korvausta? Saakohan aloitteleva hoitaja tarvittaessa syöttötuoleja, häkkisänkyjä, rattaita tms. vai pitäiskö ne olla omasta takaa?
Minkälaista palkkaa saatte? Täällä meidän kaunpungin nettisivuilla oli, että korvaus olis 400/lapsi, sisältyyköhän siihen myös kulukorvaus? Ja onkohan toi sama vaikka olis oppisopimuksella? Jos on oppisopimuksella, niin saakohan niistä koulupäivistä mitään korvausta? Saakohan aloitteleva hoitaja tarvittaessa syöttötuoleja, häkkisänkyjä, rattaita tms. vai pitäiskö ne olla omasta takaa?