Onko täällä paljon palstalaisia, joilla ei ole lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi lapsi

Vieras
On tullut monta kertaa mieleen kysyä, palstaileeko täällä paljonkin lapsettomia ihmisiä? Ja jos teillä ei lapsia ole, miksi palstailette lastenlehden palstalla ettekä jossain muussa keskustelussa? Ei sinänsä, ettei täällä saisi lapsettomatkin palstailla (tottakai saa), mutta kiinnostaa vaan.

Eipä ole lapsia ja siltä näyttää ettei tulekaan. Syytä molemmissa.
Tulin joskus aikoinani kattomaan et mitäs täällä höpistään ja sit vaan jotenkin jumiuduin tänne. Kun eihän täällä niin paljon edes lapsista puhuta. Ja onhan se välillä hauskaa antaa mammoille hieman lapsettomankin näkökulmaa asioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Eipä ole lapsia ja siltä näyttää ettei tulekaan. Syytä molemmissa.
Tulin joskus aikoinani kattomaan et mitäs täällä höpistään ja sit vaan jotenkin jumiuduin tänne. Kun eihän täällä niin paljon edes lapsista puhuta. Ja onhan se välillä hauskaa antaa mammoille hieman lapsettomankin näkökulmaa asioihin.

Ilman muuta, kiitokset siitä ; )

Voisin kuvitella, että lapsia harkitseva, toivova tai muuten lapsenmielinen käy täällä lukemassa juttuja ns. elävästä elämästa, saamassa näkökantaa valinnoilleen, odotuksilleen =) Käynhän täällä vielä minäkin, vaikka lapset lähestyvät jo teini-ikää..

täällä yksi jolla ei ole lapsia, mutta elämä on, ja kaikki siihen liittyvä on erittäin mielenkiintoista. lisäksi kuumeilen esikoistani ja pelkästään senkin takia täällä roikun.

Mulla oli lapsi, ja sen eläessä täällä palstailin ja sitte jotenki jouduin tänne takas pitkän tauon jälkeen. Tykkään lapsista ja hoivailen serkun taaperoita välillä, lisäksi tuo minun sisko meni ja paukahti paksuksi niin kai siinäki on syytä olla täällä. :whistle:

Mulla ei oo lapsia, saattaa olla että joskus yksi voisi olla kiva...Ihan varma en ole vielä;) Seurailen tätä mammojen elämää täällä vähän sivusta, ja mietiskelen samalla, haluanko omani muuttuvan joskus samanlaiseksi-hyvässä ja pahassa. Pyörin tän palstan lisäksi myös monella muulla, ihan eri aiheita käsittelevällä palstalla. Ja joo, mullakin on elämä :)

Mulla on nyt pieni vauva, mutta roikuin täällä pari vuotta jo ennen esikon syntymää. Täällä on monia hyviä keskusteluja, ja tosiaan lapsista puhutaan loppupeleissä aika vähän..

Yhteistyössä