A
ap
Vieras
siis panadolit on pehmeitä. buranat tosi kovia.
miten niin ois saanu kokonaisen antaa, mulla ei lukenu kyllä niin :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ema:Rartakoneen terä on sopiva supon puolittamiseen. Just pituus suunnassa on paras puolittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RaiRai:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mikä ongelma sinulla nyt tarkalleenottaen on? Miksi et osaa puolittaa sitä? Elä laita jääkaappiin vaan puolita huoneenlämpöinen, niin ei ole kova.
Kyllä se huoneenlämpöinen on tosi kova.
Mietin että millä sen sais pehmeemmäksi, mutta tuskin millään.
Ehkä mun on vaan sitten koitettava veistää..
Kiitos vaan.
Ja kyllä kiireessä (aikaa minuutti ennen apteekin kiinni menoa) ihminen tekee virhevalintoja, varsinkin kun selkeästi kysyin että mitä suppoa noin 9 kiloiselle, ja että tarvitsen sekä panadolia että buranaa. Sain nämä, joten en kyllä ihan niele sitä että olisi pelkästään minun ongelmani.
Anteeksi että vaivasin.. toivoin kerrankin harmaana saavani täältä asiallisia vastauksia, mutta jokaisen oli jollain tapaa pakko ns. vittuilla tai vähätellä.
Eihän supot edes ole kovin kovia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos vaan oikeesti kaikille jotka auttoi. Ja eipä oo mukava kuulla että ihmiset pitää mua ihan avuttomana ja jotenkin avuttomana.
En vain tiennyt että supon edes voi puolittaa, ja oikeestikkin me asutaan sen verran landella että se apteekki oli just menossa kiinni, ja piti nopeesti saada jotain. Ja näin tuli sitten ehkä valittua huonosti
Itse olen vaan huolissani tuosta pienestä, ja pelkään että hän saa kuumekouristuksia kun ei tuo kuume ota laskeakseen.
Annettu on nyt sitä buranaa, toivotaan että auttaa.
ja anteeksi vielä kerran. Välillä vaan tuntuu että täältä saa tosi ilkeitäkin vastauksia juuri silloin kun tarttis eniten jeesiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis panadolit on pehmeitä. buranat tosi kovia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mikä ongelma sinulla nyt tarkalleenottaen on? Miksi et osaa puolittaa sitä? Elä laita jääkaappiin vaan puolita huoneenlämpöinen, niin ei ole kova.
Kyllä se huoneenlämpöinen on tosi kova.
Mietin että millä sen sais pehmeemmäksi, mutta tuskin millään.
Ehkä mun on vaan sitten koitettava veistää..
Kiitos vaan.
Ja kyllä kiireessä (aikaa minuutti ennen apteekin kiinni menoa) ihminen tekee virhevalintoja, varsinkin kun selkeästi kysyin että mitä suppoa noin 9 kiloiselle, ja että tarvitsen sekä panadolia että buranaa. Sain nämä, joten en kyllä ihan niele sitä että olisi pelkästään minun ongelmani.
Anteeksi että vaivasin.. toivoin kerrankin harmaana saavani täältä asiallisia vastauksia, mutta jokaisen oli jollain tapaa pakko ns. vittuilla tai vähätellä.
Alkuperäinen kirjoittaja menepäs itseesi.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos vaan oikeesti kaikille jotka auttoi. Ja eipä oo mukava kuulla että ihmiset pitää mua ihan avuttomana ja jotenkin avuttomana.
En vain tiennyt että supon edes voi puolittaa, ja oikeestikkin me asutaan sen verran landella että se apteekki oli just menossa kiinni, ja piti nopeesti saada jotain. Ja näin tuli sitten ehkä valittua huonosti
Itse olen vaan huolissani tuosta pienestä, ja pelkään että hän saa kuumekouristuksia kun ei tuo kuume ota laskeakseen.
ja anteeksi vielä kerran. Välillä vaan tuntuu että täältä saa tosi ilkeitäkin vastauksia juuri silloin kun tarttis eniten jeesiä.
Niin haukutaan vaikka idiootiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis panadolit on pehmeitä. buranat tosi kovia.
onko siulla 60 mg vaiko 125 mg suppo?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis panadolit on pehmeitä. buranat tosi kovia.
125mg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja menepäs itseesi.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos vaan oikeesti kaikille jotka auttoi. Ja eipä oo mukava kuulla että ihmiset pitää mua ihan avuttomana ja jotenkin avuttomana.
Menen :'(
Anteeksi vielä kerran.
ja edelliselle, pihviveitsellä yritin.. kiitos viesteistäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis panadolit on pehmeitä. buranat tosi kovia.
*muoks* katoin tuoteselosteesta. voit antaa sen kokonaisen supon mutta vaan kaks kertaa päivässä. tuossa selosteessahan luki että puolikas suppo neljä kertaa päivässä.
eli tärkeintä on se, ettet anna sitä lääkettä liikaa saman päivän aikana.
saako kysyä: onko siulla ennestään lapsia vai onko tämä esikoinen? ja onko kuumetta ihan ekaa kertaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja menepäs itseesi.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos vaan oikeesti kaikille jotka auttoi. Ja eipä oo mukava kuulla että ihmiset pitää mua ihan avuttomana ja jotenkin avuttomana.
Menen :'(
Anteeksi vielä kerran.
ja edelliselle, pihviveitsellä yritin.. kiitos viesteistäsi.
kokeile puolittaa se seuraavalla kerralla niin että se on vielä siinä pakkauksessa. eli et oo repassu sitä auki. sillon se ympäröivä materiaali suojaa sitä suppoa eikä se niin herkästi murennu.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ketjuista on nyt unohtunut oleellinen eli
PIKAISTA PARANEMISTA PIENELLE![]()
Toivottavasti ap sait lääkkeen annettua.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Kannattaa varmaan vastaisuudessa ostaa kaappiin oikean kokoisia suppoja. Rauhassa, silloin kun ei ole kiire ja vielä se tauti päällä. Se on sitä enakointia.