Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23295576]Et lue ketjuja, joihin itse osallistut? Edelleen, älä viitsi puhua paskaa. Desch huorittelee, Bad Virgin ryssittele, katsotaan saatko YLLÄPIDOLTA ohjeet bannata kyseiset käytöskukkaset.[/QUOTE]
Ei, en todellakaan viitsi nytkään lukea ihan jokaista kirjoitusta. Vaikka itse kommentoisinkin aloitukseen. En enää yhtään ihmettele, miksi suurin osa palstan modeista ei enää viitsi palstalle edes kirjoitella. Ja moni muukin on siirtynyt jo muihin sosiaalisen median paikkoihin. Kun aloitin modena, mulla oli ruusunpunaiset silmälasit tästä hommasta. Ei ole enää.

Banni muuten annetaan lähes aina yhteistyössä muiden modejen ja ylläpidon kanssa. Yksikään mode ei ole "palstan kuningas" ja jaa banneja oman mielensä mukaan.

[QUOTE="vieras";23295607]Dechs, mitäs sanot siihen faktaan että Helsingissä vuonna 2009 tietoon tulleista raiskauksista peräti 60% oli ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Aika hurjaa, kun Helsingin väestöstä on vain n.7% ulkomaalaistaustaisia. Vai mitä ?[/QUOTE]
Mitäs tuohon pitäisi sanoa? Taputtaa käsiään ja tanssia polkkaa, vai? :D Ihme kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295616:
Ei, en todellakaan viitsi nytkään lukea ihan jokaista kirjoitusta. Vaikka itse kommentoisinkin aloitukseen. En enää yhtään ihmettele, miksi suurin osa palstan modeista ei enää viitsi palstalle edes kirjoitella. Ja moni muukin on siirtynyt jo muihin sosiaalisen median paikkoihin. Kun aloitin modena, mulla oli ruusunpunaiset silmälasit tästä hommasta. Ei ole enää.

Banni muuten annetaan lähes aina yhteistyössä muiden modejen ja ylläpidon kanssa. Yksikään mode ei ole "palstan kuningas" ja jaa banneja oman mielensä mukaan.

Mihin teitä modeja sitten edes tarvitaan, jos ylläpito kuitenkin tekee ne päätökset?

Aika nopeaa se yhteistyö välillä on, kun ketjuja häviää sekunneissa aloituksesta ja aloittaja bannataan.. Vai onko Savanna poikkeus?

Teot määrittelevät ihmisen, eivät ihonväri. Kehtaan olla niinkin törkeä, että väitän takamustaan myyviä naisia voitavan profiloida sentään tiettyyn pisteeseen asti.
Joo, mutta miksi mukaan täytyy vetää se ryssittely ja heitellä kommentteja tyyliin "normaali itäeurooppalainen maksullinen nainen" ja "mitä muutakaan voi odottaa entisen itäblokin seksityöläiseltä"? Kyllähän se viittaa nimenomaan ihmisen profilointiin kansalaisuuden perusteella. Sä viljelet stereotypioita ihan samaan tapaan kuin PerSuja kannattavat punaniskajuntit.

[QUOTE="vieras";23295639]Mihin teitä modeja sitten edes tarvitaan, jos ylläpito kuitenkin tekee ne päätökset?

Aika nopeaa se yhteistyö välillä on, kun ketjuja häviää sekunneissa aloituksesta ja aloittaja bannataan.. Vai onko Savanna poikkeus?[/QUOTE]
Meitä varmaan tarvitaan ainakin raportointiin. Ja joskus tosiaan sattuu niin, että palstalla on niin modeja kuin ylläpidon väkeäkin samaan aikaan. Joskus ei ole. Ja silloin, jos ollaan jo tehty tietyt päätökset, ketjun poistaminen on nopeaa ja helppoa. Bannauksista kyllä keskustellaan aina pitkään ja hartaasti. Mutta nämähän ovat asioita, jotka eivät palstalaisille näy, joten ulkopuolisen silmin asiat ehkä menee sattumanvaraisesti. Mutta voin kyllä luvata, että eivät mene :)

[QUOTE="vieras";23295639]Mihin teitä modeja sitten edes tarvitaan, jos ylläpito kuitenkin tekee ne päätökset?

Aika nopeaa se yhteistyö välillä on, kun ketjuja häviää sekunneissa aloituksesta ja aloittaja bannataan.. Vai onko Savanna poikkeus?[/QUOTE]

On siinä mielessä poikkeus, että jokaisen poistetun ketjun tilalle tulee vähintään kolme edellisiä provosoivimpia ketjuja. Jokaisen poistetun jälkeen sama juttu jatkuu vähintäänkin yhtä reippaasti niissä seuraavissa ketjuissa.
Siksi me nyt odotellaan muitakin linjoille JA sitä ylläpitoa. Ja ei, minäkään en aio lukea tätä ketjua tarkemmin, enkä aio tehdä tälle muuta kuin poiston.

purkkaa ja haukkua jos on sellaisia ihmisiä kenellä mee hyvin?

Kysyn viimeinen kerta....

Mutta onko oikeasti jotkut teistä sellaisia että on teillä kateus, että esim mulla on nyt rikas ja ihanaa ihminen/mies, koska kun yritän todista tai kehua siitä miten meillä menee hyvin, miten loistava se on, niin saan haukkua tai mun miestä pidetään pedofiilina, sen takia kun se rakasta mun lapsia samoin kuin omiakin lapsia se rakasta, leikki heijän kaa, anna mulle nukkua, jos lapsilla yöllä vessahätä tai jano tai he ovat kipeitä. Ulkoilee ja muuta ja toki hemmottelee välillä, mun hänen periaate ettei sellaista saa olla liika, vaikka rahaa sillä löytyy ja paljon....
Miks myös muiden ulkonäkö täällä ei haukutaan, vaikka oikeasti sorry kun avaudun tai sanon suoraan, näin täällä kuvia palstalaisista ja monilla on ylipaino ja muutakin, mut kun ei juuri heitä te kehutte, mutta mulla kroppa kunnossa, olen laiha, ehkä en niin laiha kun haluan olla, mutta 2lapsen äitinä mun kroppa voi sanoa prima kunnossa, enkä mä mikään ruma ole, vaikka saan aina haukkuja teiltä että ruma olen, hahahaha, hyi helvetti, poikamainen kroppa, näytän 16veltä, olen varmasti mies kenellä on peruukki päässä ja ei mulla edes ole pillua ja olen sen takia teille kateellinen, kun yritän todista, etten mikään maailman rumin ihminen ole....
Jos pidän hauska sekin on pahaa, helvetin pahaa, olen maailman paskin äiti....kun ei mun päässä kuulema ole muuta kun rahaa ja shampanjat(glamuria)
Se että joskus söin lääkeitä olen sekopää, täysin hullu ja palstan mukaan mulla kaikki maailman mielenterveyden ongelmat, ihmettelen vaan miten mua jopa uusi mies kestää ja miten mun läheiset ei siitä huomaa, jos olen ihan seko. Mutta kun joku muu kysyy tai sano että on masis, onko tämä lääke hyvää, niin ei muuta kun hali, hali, tsemppiä, kyllä se siitä...mutta jos kysyn minä, niin heti täysin sekopää, mee hoitoon, mee suljetulle
Se että mulle mun mies osti mulle 2autoa, ajokortin, timantit, antaa paljon rahaa, ostaa kallis liiketilan, niin sekin epänormaalia, pakko juosta pakoon....Miks helvetissä? Kuka sellaista elämää teistä ei halua, suoraan vaan sanokaa nyt????
Se että mies halua naimisiin ja lapsia mun kaa, sekin helvetin pahaa, mun kuulema joku aika jopa pitää elää yksin, hänelle ei saa luota...Kysymys, kun kenelle ei saa luota, miks helvetissä te teette lapsi omien miesten kaa?
Myös mä kuulema liika olen palstalla? Entäs te? Kun te tiedätte kaikista kaiken ja minusta muistatte joka asian?
Miks myös te aina huudatte mulle mee pois, mee sinne, mee tonne, haista paska. Mut kun mua ei ole, niin joka päivää, etusivu täynnä aloituksia minusta? Jopa että voi kun me kaivataan savanna.
Saako kysyä kun aina te mun mielenterveys haukutte, mutta onko teilläkin joku kaksisuuntainen mieli? Vai onko teillä niin tylsää, ei oma elämää? Niin kuin esim minulla, kun mä elän täysillä ja nautin ja mulla, sekä meillä todellakin menee kaikki hyvin ja musta tuntu mä olen saanut paljon tai saavuttanut elämässä vaikka olen vast 26, mut kun tykkään touhua ja elää täysillä ja must tuntu sen takia jotkut mulle kateellisia ja sen sanon suoraan koska kateus paista läpi, koska jatkuva haukkuminen ei ole normaalia enää

Savanna, josko itsekin lukisit tämän kirjoituksesi ja miettisit mitä siinä lukee.

Itse olet asiasi tänne kertonut, ei kukaan muu.

Miksi pitäisi olla kateellinen sinulle? Miksi ihmeessä?
Minulla on kaikki tarvittava ja enemmänkin. Olen onnellinen. Mistä minä olisin sinulle kateellinen? Rahasta? Sitäkin löytyy. Kropasta? Minulla on muotoja enemmän kuin sinulla, olen tyytyväinen itseeni. Ulkonäöstä? Olen kuulemani mukaan hyvänkin näköinen. Miehestä? Minulla on juuri se mies, josta olen haaveillut. Lapsista? Lapsiakin minulla on. Asunnosta? Asuntokin löytyy. Tätä listaa voi jatkaa loputtomiin.

Savanna, joskus on hyvä pysähtyä miettimään.

Savanna, josko itsekin lukisit tämän kirjoituksesi ja miettisit mitä siinä lukee.

Itse olet asiasi tänne kertonut, ei kukaan muu.

Miksi pitäisi olla kateellinen sinulle? Miksi ihmeessä?
Minulla on kaikki tarvittava ja enemmänkin. Olen onnellinen. Mistä minä olisin sinulle kateellinen? Rahasta? Sitäkin löytyy. Kropasta? Minulla on muotoja enemmän kuin sinulla, olen tyytyväinen itseeni. Ulkonäöstä? Olen kuulemani mukaan hyvänkin näköinen. Miehestä? Minulla on juuri se mies, josta olen haaveillut. Lapsista? Lapsiakin minulla on. Asunnosta? Asuntokin löytyy. Tätä listaa voi jatkaa loputtomiin.

Savanna, joskus on hyvä pysähtyä miettimään.

-rohkeus? -itsetunto?
-erilaisuus?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23295683:
On siinä mielessä poikkeus, että jokaisen poistetun ketjun tilalle tulee vähintään kolme edellisiä provosoivimpia ketjuja. Jokaisen poistetun jälkeen sama juttu jatkuu vähintäänkin yhtä reippaasti niissä seuraavissa ketjuissa.
Siksi me nyt odotellaan muitakin linjoille JA sitä ylläpitoa. Ja ei, minäkään en aio lukea tätä ketjua tarkemmin, enkä aio tehdä tälle muuta kuin poiston.
Juuri näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23295683:

Kai Savanna tänne saa kirjoitella sääntöjen puitteissa niin paljon kuin haluaa. Teidän tehtävä on sitten poistella ne nimittelyt ja nimittelijät niistä ketjuista. Jos ei kiinnosta, niin moden pestistä voi aina luopua. Valta ja vastuu, tiedätkös.

Eli jos jotain jaksetaan kiusata enemmän kuin ketään toista, niin sitten ei jaksa ylläpito ja modetkaan kuin ihmetellä ja kiusata itse mukana? ja poistaa ja bannata kiusattua?

Mutta muuten jaksetaan vastailla joka ketjuun ja olla palstalla tohtoroimassa heti jos omaa kaveria kiusataan. noinhan se koulussakin menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295453:
Minä taas en luule. 90% tuntemistani suomalaisista naisista hallitsee sen taidon, miten ulkonäöllä pyöritetään miehiä. Miksi kadehtia jotain sellaista taitoa, mikä meistä suurimmalla osalla - 26-vuotiaana - on? Ihan turha kuvitella, että vain virolaiset tai venäläiset naiset hallitisisivat tuon taidon.

Olen ihan täysin samaa mieltä :)

[QUOTE="vieras";23295713]Kai Savanna tänne saa kirjoitella sääntöjen puitteissa niin paljon kuin haluaa. Teidän tehtävä on sitten poistella ne nimittelyt ja nimittelijät niistä ketjuista. Jos ei kiinnosta, niin moden pestistä voi aina luopua. Valta ja vastuu, tiedätkös.[/QUOTE]

peesi

[QUOTE="vieras";23295713]Kai Savanna tänne saa kirjoitella sääntöjen puitteissa niin paljon kuin haluaa. Teidän tehtävä on sitten poistella ne nimittelyt ja nimittelijät niistä ketjuista. Jos ei kiinnosta, niin moden pestistä voi aina luopua. Valta ja vastuu, tiedätkös.[/QUOTE]
On muuten enemmän kuin harkinnassa :D Helpompaa vahtia kapallista kirppuja kuin muutamaa palstalaista.

Mikä ihmeen motivaatio tässä moderaattoreiden toiminnasta nillittämisessä on taustalla?

Hyväksi havaittu sääntölista keskustelupalstoilla:
1. Moderaattori on aina oikeassa
2. Jos vaikuttaa siltä että moderaattori ei ole oikeassa, katso kohta 1

Niin kuin Keittiskin, minäkin alan seuraamaan näitä ketjuja erittäin tiiviisti jos saan siitä palkkaa. Muussa tapauksessa kiinnitän huomiota esim IAV:n (ilmoita asiaton viesti) viesteihin omalla ajallani -ja kun ehdin.
Modet ovat vapaaehtoisia, eivät tee tätä työkseen.

Ihan samanlailla savanna täällä haukkuu muita,kuin häntäkin haukutaan. Ei hän ole mikään puhdaspulmunen.Sanoisinko että sitä saa mitä tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295673:
Meitä varmaan tarvitaan ainakin raportointiin. Ja joskus tosiaan sattuu niin, että palstalla on niin modeja kuin ylläpidon väkeäkin samaan aikaan. Joskus ei ole. Ja silloin, jos ollaan jo tehty tietyt päätökset, ketjun poistaminen on nopeaa ja helppoa. Bannauksista kyllä keskustellaan aina pitkään ja hartaasti. Mutta nämähän ovat asioita, jotka eivät palstalaisille näy, joten ulkopuolisen silmin asiat ehkä menee sattumanvaraisesti. Mutta voin kyllä luvata, että eivät mene :)

Kyllä palstalaiset osaavat painaa sitä Ilmoita-namiskaa ilman modejakin, kuten myös linkittää tuohon nostoon ketjuja. Te ette omien sanojene mukaan jaksa lukea edes ilmoitettuja ketjuja, joten kysyn edelleen, mihin teitä modeja tarvitaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23295740:
Niin kuin Keittiskin, minäkin alan seuraamaan näitä ketjuja erittäin tiiviisti jos saan siitä palkkaa. Muussa tapauksessa kiinnitän huomiota esim IAV:n (ilmoita asiaton viesti) viesteihin omalla ajallani -ja kun ehdin.

Mä ymmärrän tämän pointin ihan täysin. Mutta esim. tässä ketjussa Bad Virgin kirjoitti todella törkeän kommentin. Kai sellaiset voisi pyynnöstä poistaa, jos ei omiin silmiin ole sattunut osumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23295740:

Eli noin laiskoilla modeilla ei tee mitään.

[QUOTE="joo";23295724]Eli jos jotain jaksetaan kiusata enemmän kuin ketään toista, niin sitten ei jaksa ylläpito ja modetkaan kuin ihmetellä ja kiusata itse mukana? ja poistaa ja bannata kiusattua?

Mutta muuten jaksetaan vastailla joka ketjuun ja olla palstalla tohtoroimassa heti jos omaa kaveria kiusataan. noinhan se koulussakin menee.[/QUOTE]

Näinhän tämä ikävä kyllä näytää menevän.

Yhteistyössä