Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295453:
Minä taas en luule. 90% tuntemistani suomalaisista naisista hallitsee sen taidon, miten ulkonäöllä pyöritetään miehiä. Miksi kadehtia jotain sellaista taitoa, mikä meistä suurimmalla osalla - 26-vuotiaana - on? Ihan turha kuvitella, että vain virolaiset tai venäläiset naiset hallitisisivat tuon taidon.

No ne 26-vuotiaat nuoret ja kauniit äidit eivät välttämättä ole niitä, jotka ovat haukkuneet milannan ulkonäköä. Vaan ne haukkukommentit tulevat lihavilta ja rumilta tai taviksilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295453:
Minä taas en luule. 90% tuntemistani suomalaisista naisista hallitsee sen taidon, miten ulkonäöllä pyöritetään miehiä. Miksi kadehtia jotain sellaista taitoa, mikä meistä suurimmalla osalla - 26-vuotiaana - on? Ihan turha kuvitella, että vain virolaiset tai venäläiset naiset hallitisisivat tuon taidon.

Miksi sinä modena et siivoa pois noita ryssittelyjä ja huoritteluja ja bannaa niiden suoltajia?

Ihan oikeasti. Vaikka itse olenkin ruma ja ylipainoinen, en todellakaan kahdehdi ap:n ulkonäköä.

Mun mielestäni ap:n poikamaisen laiha ja muodoton vartalo ei ole kaunis. Ei se toki rumakaan ole, mutta muhun se ei tee vaikutusta. Minusta kauniilla naisella on muotoja. Kasvoiltaan ap on toki sievä, sen mitä nyt suttuisista / tärähtäneistä kuvista olen onnistunut näkemään. Ei siis mikään häikäisevä kaunotar - sellaisiakin palstalla on.

Ainakin naamapinosta olen bongannut useamman tosi kauniin naisen. Itse olen ihan tavis, mutta en katkera ollenkaan. Eihän maailma voi olla pullollaan vain kauniita ihmisiä. Mulla on elämässä kaikki hyvin, vaikka pärstä on mikä on ;-D

Mun mielestäni ap:n poikamaisen laiha ja muodoton vartalo ei ole kaunis. Ei se toki rumakaan ole, mutta muhun se ei tee vaikutusta. Minusta kauniilla naisella on muotoja.
Heteronaisten kauneusihanteilla nyt ei ole juuri merkitystä :D.

Itse tykkään Savannan kropasta. Kivan tyttömäinen. Jos onnistuu pysymään keski-ikäisenäkin hoikkana, niin on pitkään nuorekkaan näköinen.

[QUOTE="vieras";23295491]Heteronaisten kauneusihanteilla nyt ei ole juuri merkitystä :D.

Itse tykkään Savannan kropasta. Kivan tyttömäinen. Jos onnistuu pysymään keski-ikäisenäkin hoikkana, niin on pitkään nuorekkaan näköinen.[/QUOTE]
Ja siis olen heteronainen itsekin.

ap lähti taas sivuun ja naureskelee partaansa.... Ei ole kommentoinut mitään vähään aikaan... Kunhan jätti meidät tänne keskenämme kälättämään....

[QUOTE="vieras";23295491]Heteronaisten kauneusihanteilla nyt ei ole juuri merkitystä :D.

Itse tykkään Savannan kropasta. Kivan tyttömäinen. Jos onnistuu pysymään keski-ikäisenäkin hoikkana, niin on pitkään nuorekkaan näköinen.[/QUOTE]

Mähän en ole hetero.

[QUOTE="vieras";23295479]Miksi sinä modena et siivoa pois noita ryssittelyjä ja huoritteluja ja bannaa niiden suoltajia?[/QUOTE]

Koska odotan ylläpidon kommenttia asiaan. Poistin jo kokonaan yhden Savannaa koskevan ketjun. Kohta varmaan poistan tämänkin ketjun.

Huomasitteko jottei Milanna ole edes viitsinyt vastata mihinkään kysymykseenne kahteen sivuun...
Varmaan sai hyvän mielen pelkästään siitä,kun hänen minä-minä-aloitus elää taas iteksiään romaanin pituiseksi ;).
Ei se edes vaivaudu lukemaan muiden kirjoituksia..
Taitaa olla vaan pahemman luokan "troijalainen",virus koko nikki/hlö...

[QUOTE="vieras";23295479]Miksi sinä modena et siivoa pois noita ryssittelyjä ja huoritteluja ja bannaa niiden suoltajia?[/QUOTE]
Samaa ihmettelen, kun Keittiönoita on kuitenkin aikoinaan ilmaissut, miten on kurkkuaan myöten täynnä Scarlettin kiusaamista ja aikoo panna sille pisteen. En ole lukenut vastaavia kommentteja Savannasta...

[QUOTE="vieras";23295338]Mulla olisi muuten dechsille yksi kysymys. Eikö susta ole yhtään tekopyhää, että dissaat tällä palstalla jatkuvasti maahanmuuttajia/ulkomaalaistaustaisia haukkuvia ja stereotypioita viljeleviä juntteja, mutta silti näissä Savannan ketjuissa ryssittelet, huorittelet ja irvit tyyliin "mitäs muutakaan voi joltain itäblokin seksityöläiseltä odottaa"?

Tässä ketjussa ei kaiketi vielä moisia kommentteja ole esiintynyt, mutta monissa muissa Savannan ketjuissa kylläkin.[/QUOTE]
Kovasti kiinnostaisi sun vastauksesi tähän.

[QUOTE="vieras";23295512]Samaa ihmettelen, kun Keittiönoita on kuitenkin aikoinaan ilmaissut, miten on kurkkuaan myöten täynnä Scarlettin kiusaamista ja aikoo panna sille pisteen. En ole lukenut vastaavia kommentteja Savannasta...[/QUOTE]

"savanna alotti" *osoittaa sormella*

[QUOTE="vieras";23295512]Samaa ihmettelen, kun Keittiönoita on kuitenkin aikoinaan ilmaissut, miten on kurkkuaan myöten täynnä Scarlettin kiusaamista ja aikoo panna sille pisteen. En ole lukenut vastaavia kommentteja Savannasta...[/QUOTE]
En omista tätä palstaa, joten tästäkin asiasta käydään keskustelua. Kunhan päätös tulee, toimin sen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295510:
Koska odotan ylläpidon kommenttia asiaan. Poistin jo kokonaan yhden Savannaa koskevan ketjun. Kohta varmaan poistan tämänkin ketjun.

eikö tota tyyppiä voi bannata,alkaa oikeesti risomaan raskaasti..tai miten sen saa laitettua silleen ettei edes näkisi tyypin aloituksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295510:

Tarvitset ylläpidolta tiedon, saako palstalla ryssitellä ja huoritella? Älä nyt vanha ihminen viitsi puhua paskaa.

[QUOTE="vieras";23295530]Tarvitset ylläpidolta tiedon, saako palstalla ryssitellä ja huoritella? Älä nyt vanha ihminen viitsi puhua paskaa.[/QUOTE]
Mä en oikeasti ala lukemaan jokaista ko henkilööön liittyvää viestiä. Jos mun halutaan niin tekevän, pitää alkaa maksamaan mulle siitä myös palkkaa. Poistin jo ketjun, jossa oli ryssittelyä. Poistan jatkossakin, jos sellaista huomaan. Mutta mun elämäntehtäväni ei ole seurata, mitä Savanna kirjoittaa tai mitä muut hänestä kirjoittavat.

[QUOTE="vieras";23295523]Kovasti kiinnostaisi sun vastauksesi tähän.[/QUOTE]
Teot määrittelevät ihmisen, eivät ihonväri. Kehtaan olla niinkin törkeä, että väitän takamustaan myyviä naisia voitavan profiloida sentään tiettyyn pisteeseen asti.

Alkuperäiseen kysymykseesi suora vastaus:) Ei, en ole sinulle kateellinen yhtään mistään :) Olen keski-ikäinen, lievästi ylipainoinen, kulahtanutkin, mutta kaiken mikä minulla on olen hankkinut itse - hyvän koulutuksen ja vakituisen hyvän työn avulla :)

Jos eroaisin, tulisin omalla palkallani toimeen paremmin kuin hyvin - en tarvitsisi uutta miestä turvakseni :) keskittyisin eloon tuon murrosikäisen kanssa kahdestaan... Ja minulla on irl oikeita, todella hyviä sydänystäviä, jotka tukisivat minua 110 % varmasti vaikeassa tilanteessa - nettipalstalta ei tarvitsisi "tukea" hakea joka asiaan :)

Olen pahoillani, että tässäkin ketjussa sinua taas haukutaan. Mutta olisiko syytä sinunkin ehkä, hmmm, rajoittaa vähän?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295555:
Mä en oikeasti ala lukemaan jokaista ko henkilööön liittyvää viestiä. Jos mun halutaan niin tekevän, pitää alkaa maksamaan mulle siitä myös palkkaa. Poistin jo ketjun, jossa oli ryssittelyä. Poistan jatkossakin, jos sellaista huomaan. Mutta mun elämäntehtäväni ei ole seurata, mitä Savanna kirjoittaa tai mitä muut hänestä kirjoittavat.

Et lue ketjuja, joihin itse osallistut? Edelleen, älä viitsi puhua paskaa. Desch huorittelee, Bad Virgin ryssittele, katsotaan saatko YLLÄPIDOLTA ohjeet bannata kyseiset käytöskukkaset.

Sinä savanna levittelet liikaa asioitasi ja oot jotenkin itse onnistunut antamaan palstalla itsestäsi huonon kuvan. Voin sanoaa että mulle kävi oikeastaan aika samanlaisesti kun sulle. Tapasin isäni kautta erään aivan mahtavan ja ihanan miehen jolla on rahaa vaikka muille jakaa ja hän tykkää lapsestani myös ja on todella ihana ihminen muutenkin.

Vanhempani tykkää hänestä myös ja kaverini jne. Ja tämä mies jopa viettää poikani kanssa enemmän aikaa kun pojan oma biologinen isä mutta ei poikani todellakaan sano tätä mun uuttam iestä isäkseen! Enkä haluaiskaan että sanoisi hänellä on ihan oma biologinen isä jota hän saa sanoa isäksi.

Mieti savanna jos miehesi löytäisi uuden naisen ja sitten lapsesi ilmoittaisivat yhtäkkiä että he tykkäävät uudesta äidistä eikä sinusta ja haluavat asua uuden äidin kanssa eikä sinun? olisko se susta kivaa? Ja olen mieheni kanssa ollutn yt jotain puolisen vuotta myöskin mutta viellä meillä ei ole edes käynytkään mielessä että muutamme yhteen tai menemme naimisiin!

Mutta pointtini oli tässä se että minäkään en leviettele täällä kaksplussalla asioitani tai leveile kuinka ihana ja rikas mies mulla on sellanenhan alkaa tietenkin ärsyttämään ihmisiä! Vai pitäiskö mun alkaa tekeen miljoona aloitusta päivässä mun ihanasta ja rikkaasta miehestä? ja leveillä kuinka rikas hän on jne.. Mieti siis savanna mitä täällä kirjoittelet ja kuinka paljon.

Niin ja mulla ei ole sinua vastaan mitään ja hyvä että olet onnellinen :)

Teot määrittelevät ihmisen, eivät ihonväri. Kehtaan olla niinkin törkeä, että väitän takamustaan myyviä naisia voitavan profiloida sentään tiettyyn pisteeseen asti.

Dechs, mitäs sanot siihen faktaan että Helsingissä vuonna 2009 tietoon tulleista raiskauksista peräti 60% oli ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Aika hurjaa, kun Helsingin väestöstä on vain n.7% ulkomaalaistaustaisia. Vai mitä ?

Yhteistyössä