Onko täällä muita sinkkuäitejä (tai -isiä) joita ei jaksa enää kiinnostaa baareilu ja ryyppääminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oonkohan ainoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oonkohan ainoa

Vieras
Mulla ois tänäänkin ollu mahis lähteä, yhdet treffitkin ois ollut tiedossa (tosin se mies haluaa vain seksiä) mutta en mä halua enkä jaksa lähteä minnekään. Jään mieluummin yksin kotiin ja kattelen telkkaria tms.
Ei vaan jaksa enää kiinnostaa kännääminen tai baareissa käyminen, mieluummin pysyttelen kotona.

Et ole ainoa. Itseänikin ei juuri tällä hetkellä kiinnosta. Kaverit pyytää ja mahis olisi lähteä, mutta ei vaan tule mentyä. En ole muutenkaan baari tyyppejä tai siis koskaan hirmusesti edes pitänyt baarissa käymisestä. Laivalla ollessa tuleekin sit oltua. No jos se baarikärpänen sit jossain vaiheessa iskee.

Miten niin enää? Ei mua ole ikinä kovin kiinnostanutkaan, tyyliin joka välissä baariin kun vaan mahdollisuus. Yhdellä olisin voinut käydä terassikauden avajaisiksi tänään, mutta muuten ei kiinnosta. Toki käyn joskus ulkona ja ehkä nyt kesän tullen enemmän, mutta ei vain ole napannut, kuin ehkä kerran kolmessa kuussa tms. tai joka toinen kk kerran :)

No "enää" siksi, kun itse ainakin sinkkuelämäni alussa kävin joka toinen vkl baareissa kun lapset oli pois. Jaksoin tätä kai noin vuoden, mutta ei nappaa enää.. Nykyään käyn noin kaks tai kolme kertaa vuodessa baareissa.

oon muutaman kerran käynyt lapsen syntymän jälkeen. lähinnä jonkun kaverin synttäreiden yms takia. olis musta toisinaan ihan kiva käydä yhdellä, mutta noin yleisesti baarielämä ei nappaa..

tuntuu vaan, että ne vaihtoehdot on just tasan baarissa käyminen tai kotona yksin oleminen.

Ei ole koskaan kiinnostanut. En tosin tunne olevani sinkkuäitikään, vaikka olenkin äiti, enkä ole parisuhteessa. Vahvin aine mitä juon on varmaankin Pepsi Max.

Baarien perimmäinen merkitys ei ole koskaan selvinnyt minulle. Mennään jonnekin juomaan pahanmakuista ainetta, millä on negatiivisia terveysvaikutuksia ja mikä maksaa baarissa enemmän kuin ostettuna kotiin. Musiikkia ei voi valita itse ja se soi liian lujalla, jotta keskustelua voisi kunnolla käydä. Tupakansavua ei onneksi niissä luukuissa enää ole. Seuraavana päivänä saatetaan herätä tuntemattoman ihmisen vierestä, pahimmassa tapauksessa yön aikana on saatu jokin sukupuoliteitse tarttuva infektio. Muistikuvat voivat olla huteria ja viina on tuhonnut aivosoluja sekä kuivattanut kehoa. Olo on paha, morkkis on valtava ja terveys huonontunut, lompakko tyhjentynyt. Kivaa?

Yhteistyössä