Miks mua ei huvita enää baarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoks

Vieras
Ei vaan jaksa enää lähteä minnekään "viihteelle" tai juoda edes alkoholia. Ajatuskin väsyttää. Jään mieluummin yksin kotiin ja kattelen vaikka jotain leffaa kuin lähden minnekään.
Tätä menoa saankin sitten viettää sinkkuelämää seuraavat vuosikymmenet, kun viimeinenkin tilaisuus jossa voisi tavata jonkun, lakkaa kiinnostamasta.

Ai että ihan niskasta kiinni?
Mulla on kuule kysinhuoltajana aika mahdotonta järjestää aikaa millekään omalle harrastukselle, siis sellaiselle jossa tapaisi muitakin ihmisiä. Pitää hoitaa lapset, koti, omat opinnot ja vielä työtkin. Lasten isästä ei ole apua.

No ei huvita muakaan.Mitä siellä baarissa nyt on semmosta mikskä pitäis lähteä??Kiertää drinksulasin kans ympäri kapakkaa,halailla puolituttuja ja tanssia muutama hassu kipale mikäli on siinä kunnossa...nojoo..riippuuhan se paljon porukasta kuinka kivaa on..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuplahuoks :
Mulla on kuule kysinhuoltajana aika mahdotonta järjestää aikaa millekään omalle harrastukselle, siis sellaiselle jossa tapaisi muitakin ihmisiä. Pitää hoitaa lapset, koti, omat opinnot ja vielä työtkin. Lasten isästä ei ole apua.

miten ihmeessä sulla sitten baareihin olisi aikaa jos kiinnostaisi mennä =O

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
No ei huvita muakaan.Mitä siellä baarissa nyt on semmosta mikskä pitäis lähteä??Kiertää drinksulasin kans ympäri kapakkaa,halailla puolituttuja ja tanssia muutama hassu kipale mikäli on siinä kunnossa...nojoo..riippuuhan se paljon porukasta kuinka kivaa on..

no joo sellaista se onkin.viimeks just kamun kans mietittiin jos siitä hälinästä ois pitänyt joku bongata ni ei jaksais |O

Aika on hillua baarissa, ja aika on kutoa sukkaa,
aika on juopua viinistä ja aika harjata tukkaa.
Aika on kerätä sieniä ja aika on miehiä kaivata,
aika on olla puutteessa ja aika on taikinaa vaivata.

Eikö se Saarnaajan kirja jotenkin näin mene? :saint: :whistle:

On mulla joskus aikaa jostain pe tai la illasta seuraavaan aamuun. Harvoin ,ei säännöllisesti. Onko olemassa jokin harrastus, joka sopisi sellaiseen aikaan, jos vaikka joskus sattuisin saamaan itteäni niskasta kiinni??

En mä oikeestaan tartte sitä miestä yhtään mihinkään, se on totta. Joskus vain käväisee mielessä moinen omituinen ajatus että entä jos sittenkin.. ;)

Ehkä mun on nyt sitten aika olla puutteessa ja vaivata sitä taikinaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On mulla joskus aikaa jostain pe tai la illasta seuraavaan aamuun. Harvoin ,ei säännöllisesti. Onko olemassa jokin harrastus, joka sopisi sellaiseen aikaan, jos vaikka joskus sattuisin saamaan itteäni niskasta kiinni??

onhan saleilla käyminen mahdollista eri aikoihin tai ohjattuihin jumppatunteihin eri aikoja :D

Höh, ei se baarissa notkuminen mikään itseisarvo ole. Esim. joogaaminen on parempi tapa viettää aikaa..tai vaikkapa elämää kokonaisuudessaan.

Joku jooga-guru vois olla ihan jees loveri. :heart:

Mä oon tuota joogaamista miettinyt useampaankin otteeseen mutta kun sihen pitäis ihan oikeasti pystyä sitoutumaan ainakin alkuun. Siis joogatunteihin. Se on mulla täysin mahdotonta, kun teen vuorotyötä, sitten on koulu ja lapset.. ei mulla ole mitään säännöllisesti toistuvaa omaa vapaata aikaa eikä täällä ole niin suurta tarjontaa että ois varaa valita useammasta tunnista.

Musta on ehkä tullut vanha ja erityisen väsynyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

onhan saleilla käyminen mahdollista eri aikoihin tai ohjattuihin jumppatunteihin eri aikoja :D

Harrastaa voi myös lasten kanssa. laita lapset jalkapallojoukkueeseen, siellä miehiä piisaa valmentajina. Tiä vaik flaxi kävis :) Ja mannerheimin lastensuojeluliitosta saa hoitaja kuudella eurolla tunti, joka on samanverran kuin puoltoista siideriä baarissa....

Yhteistyössä