Onko täällä muita jotka ei osta kirppikseltä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainoako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainoako

Vieras
Koko ajan on alotuksia mitä on löydetty kirppikseltä tai että miten kalliit hinnat oli kirppiksellä... Minä tunne olevani jotenkin "outo" kun en kirppiksistä tykkää ja meidän lapset saa kaikki vaatteet ja varusteet uusina.

No, minä oon lapselle ostanut kirppikseltä vaatetta joskus, mutta viimeisestä ostoksesta on aikaa varmaan toista vuotta jo. Isommalle lapselle ei enää niin helposti löydy, enkä itsellenikään käytettyä osta.

En tiiä, ei se siitäkään oikein ole kiinni, ettenkö voisi siistiä käytettyä käyttää, ei vaan tule käytyä. Itselle ehkä tulee ostettua aina jotain juuri tietynlaista vaatetta ja sellasta on vaikea löytää kirppikseltä juuri silloin kun on tarvis. Sen sijaan sieltä helposti tarttuu mukaan sellaista, mitä ei välttämättä tarvis.

En käy. Silloin joskus vuosia sitten kun niillä kävin (noin kaksi kertaa vuodessa), tavaran skaala oli romua-roskaa. Sellaista roipetta mitä pihit ihmiset eivät raaski heittää pois, joten yrittävät myydä muille.

Mä en oo kirppari-ihmisiä. Myyn meidän omia vaatteita puolen vuoden välein, mutta näiden "kaapin tyhjäys viikkojen" välillä en käy kertaakaan kirpparilla. Olen joskus ostanut lapselle jonkun lelun ym. kun se kiertelee niitä hyllyjä mun laittaessa tavaroita paikoilleen, mutta itse en niitä kierrä. Mua ei yksinkertaisesti oo purrut se löytämisen ilo. En tykkää penkoa mitään umpimähkään, mulle on kauhean tärkeää "kauppojen visuaalisuus" eli se, että kaikki on kauniisti ja selkeästi esillä nätisti viikattuna, kokoja löytyy ja vieressä on vaatetta joka mätsää tähän mitä kattelen... Ja tämä ei ole, että olisin mikään snobi mille ei kelpaisi vaan tietyntyyppinen pikkutarkkuus vain on mun luonteenpiirre... Myös alennusmyynneissä en usein löydä mitään, koska en tykkää penkoa mitään laatikoita mistä löytyy yks tätä ja toinen tota...

Yhteistyössä