Onko täällä muita hulluja kuin mä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis yhtä hulluja kuin mä, joilla on hulluudestaan hulluuspaperit ja jotka syö joka päivä hulluuslääkkeitä.

Mitä lääkkeitä syöt?
Mä tällä hetkellä Lamictal 200 mg, Ketipinor 100 mg, Edronax 4 mg, Tenox 20 mg

[QUOTE="Vieras";27485062]No mä en oo mutta mun veljeni kylläkin :/ mikäs sun hulluudeen aiheuttaa?[/QUOTE]

Bipolaarihäiriö eniten. Sitten on paniikkihäiriötä, ahdistusta ja myös ADHD.

[QUOTE="...";27485405]Täältä löytyy yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, mutta ilman mitään lääkitystä. En usko että mikään oikein auttaisi.[/QUOTE]

Siis etkö halua lääkitystä tai terapiaa?

[QUOTE="aapee";27485078]Bipolaarihäiriö eniten. Sitten on paniikkihäiriötä, ahdistusta ja myös ADHD.[/QUOTE]

Liian usein annetaan bipo-dgn, vaikka oireet johtuvat adhd:sta. itse tappelin bipo-papereita vastaan ja adhd-laakityksella bipoon viittava katosikin melkein kokonaan.

Eli mina olen niin hullu, etten tarvitse hulluuslaakkeita. :D Vain Concertaa pari nappia paivassa ja Medikinetia tarvittaessa siihen paalle. Norsunannoksina.

[QUOTE="jaa";27485504]Tarkotatko kunnollisella psykoterapiaa? Vai mitä tarkoitat?[/QUOTE]

En oikein tiedä. Sellaista ettei vain kysytä miten menee ja tarjota psyykelääkkeitä? Kun tämä ahdistuneisuus kuitenkin juontaa juurensa oikeisiin asioihin, olosuhteisiin ja vääristyneisiin ajatusmalleihin. Olen siitä itse täysin tietoinen, mutten osaa niitä yksin korjata. Olisi kiva käsitellä niitä paremmin.

[QUOTE="...";27485522]En oikein tiedä. Sellaista ettei vain kysytä miten menee ja tarjota psyykelääkkeitä? Kun tämä ahdistuneisuus kuitenkin juontaa juurensa oikeisiin asioihin, olosuhteisiin ja vääristyneisiin ajatusmalleihin. Olen siitä itse täysin tietoinen, mutten osaa niitä yksin korjata. Olisi kiva käsitellä niitä paremmin.[/QUOTE]

Riittavan syvalla terapialla tuollaiseen pystytaan vaikuttamaan. Ja luotettavalla terapeutilla.

[QUOTE="...";27485522]En oikein tiedä. Sellaista ettei vain kysytä miten menee ja tarjota psyykelääkkeitä? Kun tämä ahdistuneisuus kuitenkin juontaa juurensa oikeisiin asioihin, olosuhteisiin ja vääristyneisiin ajatusmalleihin. Olen siitä itse täysin tietoinen, mutten osaa niitä yksin korjata. Olisi kiva käsitellä niitä paremmin.[/QUOTE]

No tämä viittaisi psykoterapiaan.

Minä yksityisenä, ammattitaidottoma suosittelisin sinua puhumaan lääkärisi kanssa jos koet, että nykyinen (esim. ahdistus häiritsee elämää). Hän osaa neuvoa kaiken mitä sinun tarvitsee tietää hoidon tässä vaiheessa ja ohjata tässä palveluviidakossa eteenpäin.

Liian usein annetaan bipo-dgn, vaikka oireet johtuvat adhd:sta. itse tappelin bipo-papereita vastaan ja adhd-laakityksella bipoon viittava katosikin melkein kokonaan.

Eli mina olen niin hullu, etten tarvitse hulluuslaakkeita. :D Vain Concertaa pari nappia paivassa ja Medikinetia tarvittaessa siihen paalle. Norsunannoksina.

Täälä sama homma!
Bipoo yritettiin saada lääkityksellä kuriin ja nyt lääkäri epäilee, että mulla oliskin ADD.
Itelläkin vahva tunne, että on ADD eikä bipo. Concertalla tääläkin mennään ja tuntuu ku oisin uudelleen syntyny.
Lisäks Lamotrigin.

yes.png

Yhteistyössä