A
alkuperäinen
Vieras
Siis kun musta tuntuu et oon masentunut. Ärähdän pikku jutuista, menetän hermoni heti, kun ennen olin se porukan pitkähermoisin. Liikutun ja alan itkeä joistain ihan tyhmistä jutuista, esim. jos tv:ssä joku on onnellinen tai saa lahjan ni mä alan siitä itkemään! ja mulla on sellanen melko voimaton olo. Lapset mä jaksan hyvin hoitaa ja kodin jne, mutta siihen se sitten jää. Mä "pelkään" ja jännitän ihan sairaasti muita ihmisiä. Esim. vanhempain ilta on yks kauheimmista paikoista. Mä salaa toivon ettei kukaan tuu juttelee tai mitään, kun vaan panikoin ja oon kamalan ahdistunut jos jouduin muitten kuin tuttujen ihmisten kanssa keskustelemaan. Mä haluisin ystäviä, mutta just tää mun panikointi, jännitys ja ahdistus on syynä siihen etten "avaa" itteeni muille. Musta tuntuu vaan että tässä me lasten kanssa elellään, jokainen päivä on samanlainen ja huhheijaa..että mikään ei tuu varmaan muuttumaan ja mistään en jaksa oikein ilostua.
Mulla on takana vaikeita juttuja, joita mä oon jättäny käsittelemättä, mutta nyt mä mietin et voiks tää johtuu niistäkin?
Sit mä mietin et jos mä haen apua ni leimataanko mut ja ottaako ne lapset pois, jos joudun aloittamaan jonkun lääkityksen?
Please, jos joku jaksoi tän lukea ja vielä vastaisi mulle ja kertoisi vähän omiakin kokemuksiaan.....
Mulla on takana vaikeita juttuja, joita mä oon jättäny käsittelemättä, mutta nyt mä mietin et voiks tää johtuu niistäkin?
Sit mä mietin et jos mä haen apua ni leimataanko mut ja ottaako ne lapset pois, jos joudun aloittamaan jonkun lääkityksen?
Please, jos joku jaksoi tän lukea ja vielä vastaisi mulle ja kertoisi vähän omiakin kokemuksiaan.....