Kertokaa mulle teidän päiväohjelmistoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo 26h/vrk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo 26h/vrk

Vieras
Mua on pitkään ihmetyttäny miten kaikki äidit kerkee aina kaiken vaik vuorokaudessa on vaan 24 tuntia...
Siis:*ulkoilla lasten kanssa 2 kertaa/päivä väh.1,5h kerralla
*tehdä 2 lämmintä ruokaa päivässä
*pitää koti siistinä
*notkua täällä ja kommentoida melkein jokaista alotusta
*viettää "laatuaikaa" miehen ja lastebn kanssa yhdessä ja erikseen
Mä en tahdo nyt alottaa mitään riitaa,mut musta tuntuu et mun aika ja pinna ei vaan riitä moiseen suoritukseen...Mulla on kohta 1.5v kaksoset joiden kanssa mä en esim. voi tehdä muuta kun uuniruokia jos oon yksin niiden kans kotona(kiipee,roikkuu,kaivaa),ei puhettakaan et paistaisin jotain :(
Kun me ulkoillaan ni pelkkään ulos lähtöön menee n.puol tuntia ja sama takasin päin...
Kertokaa miten te teette sen et teidän aika riittää kaikkeen!

No mulla on 3 lasta vanhin on 10, keskimmäinen 7 ja nuorin 4. Itse jäin just kesälomalle. " viikkoa kesälomaa mulla. mies töissä.

Aamulla herätään n. 8-10 välillä ensin kaikille aamupalaa, aamupalan jälkee vanhin lähtee ulos kavreiden kanssa jne. Ja minä teen kotitöitä nuorimmat menee keksenänsä meijän takapihalle tai leikkii sisällä kotitöiden oheella laitan lounasta joka on yleensä aiak pientä esim joku makaroonimössö tai ranskalaiset. Kun kotityöt tehty ja lounas laitettu kello onkin jo jotain 12-13 me syödää lounas ja sitten mennää kauppaan ja leikkikselle siinä menee jotain kaksi tuntia. Eli kotin palataan n. klo 15 ja alan laittaa päivällistä yleensä lämmitän edellisen päivän ruuat mitkä oli päivällisenä jos niin teen niin syödään melkein samantien jos sitten aloitan ruuan laiton niin päästään syömää joiskus 4 aikoihi seilloin vanhinkin käy kotona syömässä ja lähtee taas ulo kavereiden kaa. Ruuan jälkee kuopus menee päikkäreile ja keskimmäinen kaverille ite sitten joko kotitöitä/nukun/olen koneella. joskus 8-9 aikoihin on sitten iltapala silloin kekimmäinen palaa kotiin ja vanhin tulee joskus 10 aikoihin. Sitten nuorimmat 10-11 aikoihin nukkuun ja vanhin mnee 11-12 aikoihi. Että nyt kun loamlla olen niin suurenpiirtein täläinen päivä niin mies toki tulee kotiin töist siinä kuuden aikoihin. ja syö mein kanssa ja sitten joko korjaa autoa, nukkuu, kattoo telkaa, tai menee kaverinsa kanssa kahville tai viettää aikaa lapsien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Viellä kerran,sit luovutan :)

No ei kukaan teekään tuota kaikkea samana päivänä. Pienten lasten, siis sellaisten koko ajan vahdittavien, äidit palstailee lähinnä iltaisin ja ehkä hetken lasten päikkäriaikaan.

Muut lykkää lapset ulos tai pelikoneelle ja palstailee silloin.

Yhteistyössä