T
t
Vieras
Muistaakseni olen joskus lukenut sellaisesta, että ihminen KEHITTÄÄ itselleen lapsuuden traumoja koska on muulla tavalla psyykkisesti paha olla. On helpompi pistää kaikki lapsuuden trauman syyksi .. vaikka oikeasti siellä ei mitään olisi tapahtuntukaan. En väitä että sinun kohdallasi näin olisi, mutta jos ei ole kunnon muistikuvaa niin miksi lähteä puoliväkisin kaivamaan ja etsimään jotain mitä ei välttämättä ole tapahtunutkaan? Lapsen mieli vielä käsittää jotkut asiat väärin....[/QUOTE]
Mä oon joskus miettinyt sitä, että onkohan mua hyväksikäytetty lapsena.Mitään muistikuvia ei ole, mutta olen lapsena ollut hyvinkin yliseksuaalinen ja omastakin mielestä outo.Näin aikuisena mulle on tullut tää vaan mieleen, että onkohan näin tapahtunut.Vai onko kyse siitä, niin kuin yllä oleva on kirjoittanut, johtuuko tämä siitä, että olen ollut koulukiusattu.
Kamalan vaikeita tällaiset asiat ajatella ja käsitellä... :/
Mä oon joskus miettinyt sitä, että onkohan mua hyväksikäytetty lapsena.Mitään muistikuvia ei ole, mutta olen lapsena ollut hyvinkin yliseksuaalinen ja omastakin mielestä outo.Näin aikuisena mulle on tullut tää vaan mieleen, että onkohan näin tapahtunut.Vai onko kyse siitä, niin kuin yllä oleva on kirjoittanut, johtuuko tämä siitä, että olen ollut koulukiusattu.
Kamalan vaikeita tällaiset asiat ajatella ja käsitellä... :/