Onko täällä koulutettua pph:ta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii kouluttaudunko..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kyllä koulutettu pph, mutta työskentelen kotona, joten en osaa sinua auttaa. Kotona hoitaessani nyt 4 lasta, niin peruspalkka on n. 1500e ja siihen sitten lisät ja kulukorvaus.

Alkuperäinen kirjoittaja koulutettu pph:
Olen kyllä koulutettu pph, mutta työskentelen kotona, joten en osaa sinua auttaa. Kotona hoitaessani nyt 4 lasta, niin peruspalkka on n. 1500e ja siihen sitten lisät ja kulukorvaus.

Eiks toi ole aika hyvä palkka, mitä nyt oon lukenu niin jotkut pph:t jotka hoitaa lapsia kotona, jäävät alle tonninkin kuukaudessa.

Kyllä minäkin olen tyytyväinen palkkaani, varsinkin kun tuohon peruspalkkaan tulee myös ylityöt ja ne lisät ja varsinkin kun tämä työ on vielä muutenkin palkitsevaa. Ne kellä ei ole neljää lasta saavat tietenkin vähemmän.

ei kotona työskentely ole kannattavaa varsinkin jos omia lapsia, silloin jää käteen joku 900?.
Ja muutenkin ei niin kivaa hommaa.

Miksei ap kouluttaudu ennemmin lähihoitajaksi? ja suuntaudu lapsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
ei kotona työskentely ole kannattavaa varsinkin jos omia lapsia, silloin jää käteen joku 900?.
Ja muutenkin ei niin kivaa hommaa.

Miksei ap kouluttaudu ennemmin lähihoitajaksi? ja suuntaudu lapsiin.

Minusta tämä on kyllä kannattavaa jos vain viihtyy kotona. Aikaa työmatkoihin ei mene ja päivällä on pari huilituntia ja saa ulkoilla ja leikkiä ja olla luvan kanssa lapsenmielinen:) Olen ollut muuallakin töissä, esim. kaupan kassalla ja tässä on parempi palkka ja illat ja viikonloput vapaat.

Yhteistyössä