Vaatemyyjä paljon tienaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24586503]Edelleen "jos työskentelee". Ei kukaan maksa palkkaa sellaiselle, joka ei työskentele. Ihme kieltä.[/QUOTE]

Ihme saivartelua.... Kysyinhän mitä maksetaan palkkaa jos TYÖSKENTELEE!!??

[QUOTE="aloittaja";24586549]Ihan suomea... hohhoijaa...[/QUOTE]

Ei ollut. hohhoijaa. Todellakin ärsyttäisi, jos jossain vaatekaupassa tulisi joku tuollaista siansaksaa puhumaan.

No voi v.ttu mitä porukkaa täällä! Siis oikeesti... Olen toiminut kuulkaas asiakaspalvelu tehtävissä JO yli 10v. ja tähän mennessä ei kukaan ole tullut "valittamaan" mun puhe tavasta.
Enemmänkin ihmisistä on ollut välillä hauskaa jos olen sanonut jonkun sanan vähän "erilailla" kuin yleensä... Jos nyt niin "kummallisesti" nyt edes puhun....

Miksi joillekin on niin vaikeaa todellakin kirjoittaa "Paljonko vaatemyyjä tienaa?`" Kyllä palveluammateissa on hiukan oltava perussivistystä. Eli, minäkin suosittelen siivousta tms.

[QUOTE="aloittaja";24586648]No voi v.ttu mitä porukkaa täällä! Siis oikeesti... Olen toiminut kuulkaas asiakaspalvelu tehtävissä JO yli 10v. ja tähän mennessä ei kukaan ole tullut "valittamaan" mun puhe tavasta.
Enemmänkin ihmisistä on ollut välillä hauskaa jos olen sanonut jonkun sanan vähän "erilailla" kuin yleensä... Jos nyt niin "kummallisesti" nyt edes puhun....[/QUOTE]

Ehkä asiakkaat eivät viitsi vaivautua, vaan äänestävät jaloillaan. Palveluammatteja on tietysti monenlaisia myöskin.

Ei helvetti juu teitä.... Jaa ja siivojatko on sitten jotain imbesillejä vai , jotka ei osaa puhua?? JUST.
Olen ollut yrittäjänä sellaisella alalla jossa PUHUN ja KOMMUNIKOIN asiakkaan kanssa KOKO ajan ja YKSIN!! OHO...!!! Ja palkkani olen tienannut hyvin. Nyt etsin eri töitä, vaikka ei kuulukaan tähän eikä teille....

[QUOTE="aloittaja";24586696]Ei helvetti juu teitä.... Jaa ja siivojatko on sitten jotain imbesillejä vai , jotka ei osaa puhua?? JUST.
Olen ollut yrittäjänä sellaisella alalla jossa PUHUN ja KOMMUNIKOIN asiakkaan kanssa KOKO ajan ja YKSIN!! OHO...!!! Ja palkkani olen tienannut hyvin. Nyt etsin eri töitä, vaikka ei kuulukaan tähän eikä teille....[/QUOTE]

Etkö voi myöntää, että aloituksesi oli kirjoitustavaltaan perseestä ? (Anteeksi ilmaisu tässä yhteydessä.) Myöskin tapasi vastailla kertoo juuri siitä, mihin edelliset kirjoittajat halusivat kiinnittää huomiota.

[QUOTE="aloittaja";24586842]No ANTEEKSI , jotta järkytin kirjoitustavallani palstamammoja! Kaikkea sitä kanssa....:O
Onneksi mun elämä ei ole tuollaista "nipoilua"...;)[/QUOTE]
Joo, tää on just palstaa parhaimmillaan! ;)

[QUOTE="vempula";24586814]jännää.. mä sain kyllä ihan selvää aloituksesta..[/QUOTE]

Kai siitä jokainen vähänkin järkevä selvää sai, mutta siitähän ei ollut kysymys näissä viesteissä. Peruskoulussa on yritetty opettaa kirjoittamista ja kielioppia, jotta kommunikointi olisi selkeää ja ymmärrettävää. Nykyään tuntuu olevan muotia laittaa kaikki opetetut asiat päälaelleen ja niiden arvostus ja merkitys on unohdettu. Työelämässä varsinkin on tärkeää, että osaa kirjoittaa selkeästi ja ymmärrettävästi. Kielioppi on kirjoituksen ja puhumisen "liikennesäännöt", joita tulisi ainakin yrittää noudattaa, tai muuten joudutaan vaikeuksiin. Murteet ja slangit ovat sitten asia erikseen ja niitä puhutaan, ei kirjoiteta.

Yhteistyössä