Onko täällä kotisokeroijia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jopi";29747551]Me ollaan muijan kanssa onnellisia kun kummatkin tajuaa, että aikuisella on ja voi olla karvoitusta. Ei tarvitse repiä.[/QUOTE]

Näkisit mun karvat niin kantaisit jo itsekin kaupasta purkkikaupalla sokeria :D Siinä vaiheessa se ei ole enää kivaa ja aikuismaista kun ihmiset kääntyvät katsomaan

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Muitakin on kuin tämä :)
Bioteekin Sabi - Karvanpoistovoide | Sinunapteekki.fi
Levitä voidetta tasaisesti karvojen päälle. Anna vaikuttaa 5-7 minuuttia. Kokeile pieneltä alueelta irtoaako karva. Anna tarvittaessa vaikuttaa
pidempään, mutta ei kauemmin kuin 12 minuuttia. Poista voide lastalla tai pyyhkeellä, huuhtele iho ja kuivaa

Mä olen saanut jostain tuollaisesta kemiallisia palovammoja ja en haluaisi kokeilla enää. Ei toimi kovin vahvaan karvaan nuo aineet yleensä normaalissa vaikutusajassa. Ja bikiniraja ja kainalot ei onnistu noilla kun sattuu heti liikaa ja ne on ne alueet jota useimmiten käsittelen.

Levitä voidetta tasaisesti karvojen päälle. Anna vaikuttaa 5-7 minuuttia. Kokeile pieneltä alueelta irtoaako karva. Anna tarvittaessa vaikuttaa
pidempään, mutta ei kauemmin kuin 12 minuuttia. Poista voide lastalla tai pyyhkeellä, huuhtele iho ja kuivaa

Tuo ei irrota juurineen, kasvaa nopeammin takaisin.

Näkisit mun karvat niin kantaisit jo itsekin kaupasta purkkikaupalla sokeria :D Siinä vaiheessa se ei ole enää kivaa ja aikuismaista kun ihmiset kääntyvät katsomaan

Mulla se karvanpoisto on lähinnä tapa. Eipä sitä osaa olla enää karvainen kun niin pitkään ollut karvaton.

Jopi: Nää on makuasioita, mutta silleen ihan hienoa että osaatte olla onnellisia pienistäkin asioista, kuten ihokarvoista.:D

Olen kokeillut näitä, eivät toimineet minulla edes hentoihin karvoihin. Ainoa joka toimi sitten paremmin (sekin lähinnä reisien ja käsivarsien karvoihin) oli miehille tarkoitettu josta tulikin sitten ihovammoja.

Yhteistyössä