H
"hmm"
Vieras
Ajattelin kokeilla tuota. Onko kokemuksia? Pitäisiköhän ensimmäisellä kerralla ostaa tuo vartalosokeripurkki valmiina vai kokeilla tehdä itse? Ainesosia valmiissakaan ei ole kuin sokeri, sitruunahappo ja vesi (lisättynä sitten kuivaan ihoon oliiviöljyä, herkälle hunajaa ja normaalille ruusu-uutetta), ja hyvin yksinkertaiset ohjeet töhkän keittelyyn itse sisältävät myös vain sokeria, sitruunamehua ja vettä. Halvemmaksi tulisi kuin 15 euron purkki, mutta ehkä valmiista tuotteesta saisi ensiksi käsityksen, millaista siitä pitäisi tulla...
Sitten jos täällä on ihmisiä, jotka ovat vartalosokeria itse valmistaneet - voikohan sitä tehdä purkkiin ja säilyttää, sillä valmiissakaan ei ole käytetty mitään säilöntäaineita? Vai onko sitruunamehun ja sitruunahapon käytössä sitten iso ero? Voisikohan itse tehdessä korvata mehu tuolla hapolla?
Sitten jos täällä on ihmisiä, jotka ovat vartalosokeria itse valmistaneet - voikohan sitä tehdä purkkiin ja säilyttää, sillä valmiissakaan ei ole käytetty mitään säilöntäaineita? Vai onko sitruunamehun ja sitruunahapon käytössä sitten iso ero? Voisikohan itse tehdessä korvata mehu tuolla hapolla?