M "Maari" Vieras 05.10.2014 #1 Raskaustestit näyttävät negaa vaikka kuukautiset myöhässä toista viikkoa :-/
D dfsdfdsf Vieras 05.10.2014 #5 Ovulaatioton kierto, jolloin kuukautiset alkavat vasta kun kohdun limakalvo paksuuntuu tarpeeksi ja vuotaa sitten pois. Jotain vikaa painossasi, olet joko liian laiha tai lihava, hormoonit eivät toimi kunnolla.
Ovulaatioton kierto, jolloin kuukautiset alkavat vasta kun kohdun limakalvo paksuuntuu tarpeeksi ja vuotaa sitten pois. Jotain vikaa painossasi, olet joko liian laiha tai lihava, hormoonit eivät toimi kunnolla.
A apap. Vieras 05.10.2014 #6 Olen normaalipainoinen. Stressiä minulla on joskus ollut paljon enemmänkin eikä se ole vaikuttanut kiertoon. Mutta joo, stressiäkin kyllä on ollut.
Olen normaalipainoinen. Stressiä minulla on joskus ollut paljon enemmänkin eikä se ole vaikuttanut kiertoon. Mutta joo, stressiäkin kyllä on ollut.
Y Yötuulen Avatar* Vieras 06.10.2014 #7 Olet raskaana, vauva on tyttö. Ei näy vielä raskaustestissä, viikon päästä näkyy.
W wicca Vieras 06.10.2014 #8 Näen tulevaisuudessa tumman lapsen meren takaa. Laskeva karhu mars planeetan kanssa tekee verettömmäksi.
Näen tulevaisuudessa tumman lapsen meren takaa. Laskeva karhu mars planeetan kanssa tekee verettömmäksi.