missä mun kuukautiset viipyy?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tu vauvaa ei. :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tu vauvaa ei. :(

Vieras
mun kuukautiset on myöhässä, mutta testit negaa.. :( pillereitten lopetuksen jälkee tuli kerran normaalist, sit vauvaa yritettii, nyt ei menkkoja kuulu eikä näy. *huoh.
 

Yhteistyössä