E ei tu vauvaa ei. :( Vieras 13.09.2008 #1 mun kuukautiset on myöhässä, mutta testit negaa.. pillereitten lopetuksen jälkee tuli kerran normaalist, sit vauvaa yritettii, nyt ei menkkoja kuulu eikä näy. *huoh.
mun kuukautiset on myöhässä, mutta testit negaa.. pillereitten lopetuksen jälkee tuli kerran normaalist, sit vauvaa yritettii, nyt ei menkkoja kuulu eikä näy. *huoh.