M
"mamma"
Vieras
Siis en kertakaikkiaan tajua mitä pk-henkilökunta tekee sillä tiedolla että missä se vanhempi on kun lapsi on pk:ssa? Ei kuulu heille pätkääkään eikä pitäisi edes millään lailla kiinnostaa. Itse vien lapsen tarhaan aina kun on terve. 5 viikkoa vuodessa on lomilla ja mitä tulee lapsen sairastamisisa päälle. Itse olen vaikka lomalla omissa menoissani ja lapsi on tarhassa. Enkä todellakaan ilmoita että en nyt sitten ole töissä tänään tai koko viikkona mutta tuon lapsen silti hoitoon. Tai sitten en vie ja ilmoitan että ei tule enkä sen kummemin edes ilmoita että miksi ei tule. Jos sitten taas joskus käyn aikaisemmin hakemassa niin en sitäkään perustele mitenkään. Minulta ei myöskään koskaan ole kysytty että miksi sinä nyt tulet tms.
Ja tuo pk-henkilökunta joka on sitä mieltä että lasten pitäisi olla mahdollisimman paljon kotona eikä käyttää sitä päivähoito-oikeutta niin vaihtakaa alaa tai ottakaa lusikka kauniiseen käteen; minun lapsi on aikankin juuri niin paljon siellä pk:ssa kuin minä päätän, kun kerran sopimus on tehty.
Ja tuo pk-henkilökunta joka on sitä mieltä että lasten pitäisi olla mahdollisimman paljon kotona eikä käyttää sitä päivähoito-oikeutta niin vaihtakaa alaa tai ottakaa lusikka kauniiseen käteen; minun lapsi on aikankin juuri niin paljon siellä pk:ssa kuin minä päätän, kun kerran sopimus on tehty.