Onko täällä ketään joka olisi ollut sonera-pisteessä celectuksen kautta töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Oliko vaikea päästä? Itse kahdesti jo hakenut, mutta ei edes yhteydenottoa..nyt sama paikka avattu taas hakuun ja tällä kertaa soitan perään!!
Mutta, minkälainen haastattelu(jos sinne asti pääsee)? Palkkaus, työajat jne?

sanottaisko, että ihan tyydyttävä työpaikka ainaki sillo. riippuu paljon siitä, millä tasolla provisiot ovat nykyään. esimies oli ihan mukava ainakin pohjoisessa. haastattelu oli ainakin silloin ryhmähaastattelu + yksittäishaastattelu.

Kaveri oli menossa, mutta jätti menemättä kuultuaan palkkauksesta... Ensin haastateltiin, parin päivän harjottelu olis ollu ja sen jälkeen jatkohaastattelu sekä luottotietojen tarkistus. Palkka oli vajaat 6 euroa tunti + mahdolliset provikat.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Kaveri oli menossa, mutta jätti menemättä kuultuaan palkkauksesta... Ensin haastateltiin, parin päivän harjottelu olis ollu ja sen jälkeen jatkohaastattelu sekä luottotietojen tarkistus. Palkka oli vajaat 6 euroa tunti + mahdolliset provikat.

Siinäpä ne sitten tökkäisi, luottotietoihin. Kornia että juuri sonerankin asiakkaana on kymmenes vuosi menossa, syydän sinne toistasataa euroa kuukausittain, ikinä ei ole ollut ongelmia..mutta töihin ei pääse :D

onpa palkkaus sitte tippunu jonku verran ajasta, jolloin itse olin. Muistaakseni pohjatuntipalkka oli 6-7 euroa. provisioidenkin tippumisesta olen kuullut huhuja. Tienasin keskiansioksi jotain 1700e. pärjäsin myyntikilpailuissa, joten tuo vajaat 1500e oli varmaan keskiansio myös silloin.

Yhteistyössä