Kävin ostamassa tuon Zumba Fitnesin. =) Aion kokeilla vielä tänä iltana sitä.
Tuu sit kertoon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kävin ostamassa tuon Zumba Fitnesin. =) Aion kokeilla vielä tänä iltana sitä.
Tuu sit kertoonMulla on ens viikko raha viikko, ja kovasti oon tota harkinnu. Ja jos viittit kertoo kans et kumpi kolahti enemmän zumba vai active(ko sen nimi nyt olikaan).
Tulen kertomaan. =) Active 2 on niin hyvä peli, että en jaksa uskoa, että tämä Zumba ihan sille tasolle yltäisi, mutta saa nyt nähdä. Activea olen pelannut niin monta kertaa, että jotain uutta oli hankittava.
Pirskatti se active on joka puolelta loppu. No ehkä mä jaksan odottaa torstaihin pennosteni kanssa![]()
Missä päin asut? Siitä ei muuten nyt kannata maksaa kuin vajaat 40 euroa. Joissakin kaupoissa myydään edelleen noin 70-80 eurolla, mutta esim. Ruoholahden verkkokauppa.comissa oli 36,90, samoin Sellon Prismassa.
Mitä hintaa olette WII Zumbasta maksaneet löytyykö jostain alesta/tarjouksesta?
Mitä hintaa olette WII Zumbasta maksaneet löytyykö jostain alesta/tarjouksesta?
:O Nyt aloitin sitten tämän Zumban ja enpä olisi uskonut, että en pääse aloittamaan kun en saa edes Wii-ohjainta siihen Zumba-vyöhön kiinni. Te joilla tämä peli niin mahtuiko teillä se ohjain siihen ihan normaalisti vai onko tässä vyössä joku ongelma? Minulla on se tasku vyössä niin tiukka, ettei ohjain mene kuin puoleen väliin ja silloinkin pitää tunkemalla tunkea sitä ja vyö se tasku on ihan tiukka siinä. Pelkään, että kohta hajoaa koko vyö...
:ashamed::ashamed::ashamed: Olenpas tyhmä... unohdin poistaa sen ohjainsuojuksen ohjaimen ympäriltä. Meni sitten ihan hyvin siihen taskuun. :ashamed: Menen jatkamaan peliä.