Onko täällä fibromyalgiaa sairastelevia paikalla?

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Jos on niin kaipaisin teidän kokemuksianne

Onko teillä koskaan turvonneet nivelet?

Mulla tauti on ollut 6 vuotta ja lähiaikoina on alkanut turpoamaan polvet
Ei ole ennen näin ollut ja mietinkin nyt onko tuo normaalia

Lähinnä kyselen sen takia että aikaisemmin olen sairastunut lapsuusiän reuman ja mietin nyt voiko turpoaminen johtua fibrosta vai jostain muusta...
 
Mulla on periaatteesa fibro diagnoosi, oireita ei siis ole ollu moneen vuoteen. Mun mielestä fibro olis hyvälaatunen sairaus siinä mielessä ettei tuhoa kudoksia. Olisko sulla reuma, kannattas varmaan käydä lääkärissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mulla on periaatteesa fibro diagnoosi, oireita ei siis ole ollu moneen vuoteen. Mun mielestä fibro olis hyvälaatunen sairaus siinä mielessä ettei tuhoa kudoksia. Olisko sulla reuma, kannattas varmaan käydä lääkärissä.

No juu kun mä mietin että oliskohan se tullut takaisin, mulla on ollu remissiossa reuma vuodesta 87

Mietin vain kun ei ikinä ole turvonnu tän fibron kanssa mitkään paikat
 
Mitä mä olen kuullut, mitään remissio-vaihetta siinä ei olekaan. Enemmän tai vähemmän kipua. Ja yleisnimitys kaikelle jomotukselle lihaksissa jne, mille ei muuta löydetä..juuri tutulla on diagnoosi muuttumassa, alunperin annettiin tuo fibro, kun muuta ei enää ollut tarjolla.
 
Mitä mä olen kuullut, mitään remissio-vaihetta siinä ei olekaan. Enemmän tai vähemmän kipua. Ja yleisnimitys kaikelle jomotukselle lihaksissa jne, mille ei muuta löydetä..juuri tutulla on diagnoosi muuttumassa, alunperin annettiin tuo fibro, kun muuta ei enää ollut tarjolla.

Taisit siis käsittää väärin tai sitten minä käsitin
Mulla on diagnisoitu lapsuusiän nivelreuma joka on remissiossa ollut vuodesta 87
Vuonna 2002 taas todettiin tuo fibro
Ja nyt mietin sitä mahdollisuutta että nivelreuma on tullut uudestaan
 

Yhteistyössä