Jos on niin kaipaisin teidän kokemuksianne
Onko teillä koskaan turvonneet nivelet?
Mulla tauti on ollut 6 vuotta ja lähiaikoina on alkanut turpoamaan polvet
Ei ole ennen näin ollut ja mietinkin nyt onko tuo normaalia
Lähinnä kyselen sen takia että aikaisemmin olen sairastunut lapsuusiän reuman ja mietin nyt voiko turpoaminen johtua fibrosta vai jostain muusta...
Onko teillä koskaan turvonneet nivelet?
Mulla tauti on ollut 6 vuotta ja lähiaikoina on alkanut turpoamaan polvet
Ei ole ennen näin ollut ja mietinkin nyt onko tuo normaalia
Lähinnä kyselen sen takia että aikaisemmin olen sairastunut lapsuusiän reuman ja mietin nyt voiko turpoaminen johtua fibrosta vai jostain muusta...