Onko täällä eronneita jossa toinen osapuoli vuorotyöntekijä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
tarkotin tota sillä että mun mielestä tossa tilanteessa työpaikoilla vois olla joustoo. sellanen että vuorotyöntekijä joka eronnut saisi tehä pelkkää aamua vain. olin duuni haastattelussa ja kun lapsi joka toinen viikko mulla. yleensä mun alan duuni alkaa 6-8. ilmotin et voin toisella viikolla tehä iltaa toisella aamua kaikki siis jees. Mutta onko muka niin että ihmisten hoidossa/parissa työskentelevät ei muka pysty sopimaan niin että joka toinen viikko pelkkää aamua. kun tolla alalla voi ollaa aamu aamu ilta ilta viikkoi. eikä mikä millään muka onnistu et viikko olis aina samaa vuoroa?. vai onko kyseessä enempi kehtaamis juttu?

Onnistuu isoilla osastoilla, joissa on paljon työntekijöitä. Sitten kun puhutaan pienemmistä osastoista niin on jo paljon hankalampi järjestää. Se, että yksi tekee pelkkää aamua arkena, voi tarkoittaa sitä, että joku muu joutuu tekemään monta iltaa peräkkäin ja monet työntekijät eivät halua niin tehdä, koska harrastukset tai koulussa olevat lapset joita ei nää ollenkaan iltavuoropäivinä.

Onnistuu isoilla osastoilla, joissa on paljon työntekijöitä. Sitten kun puhutaan pienemmistä osastoista niin on jo paljon hankalampi järjestää. Se, että yksi tekee pelkkää aamua arkena, voi tarkoittaa sitä, että joku muu joutuu tekemään monta iltaa peräkkäin ja monet työntekijät eivät halua niin tehdä, koska harrastukset tai koulussa olevat lapset joita ei nää ollenkaan iltavuoropäivinä.
mikä siinä ois ongelma joka toinen viikko iltaa ja toinen aamua. iltalisät on kuiteski 6 jälkeen 5e lisää palkkaan. lisäks jatkuva vaihtelu stressaa kroppaa. lisäks tolla tyylillä kummatkin vanhemmat perheessä joutuis tasapuolisesti hoitamaan lastaan :)?.

Yhteistyössä