Onko täälä muita nuoria äitejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ok

Vieras
Jotka ovat lasten kanssa kotona...oletko ajatellut tehdä elämässä muutakin kuin olla lasten kanssa kotona vai viihdytkö kotona olemisesta lasten kanssa? olisi kiva lukea millaista muiden nuorten äitien elämä on myös sinun ikäsi olisi kiva tietää ja kuinka monta lasta on ja minkä ikäisiä?

No minä luokittelen itseni nuoreksi äidiksi. Olen 25v ja minulla on kolme lasta. Esikoisen sain 19-vuotiaana. Olen esikoisen ja nuorimmaisen välissä ollut vuoden verran töissä ja nyt ajattelin mennä osa-aikatöihin kun kuopus täyttää 9kk. On nyt 6kk. En henkilökohtaisesti pidä kotona olosta,viihdyn paremmin töissä mutta en sentään lastani laita alle vuoden ikäisenä päivähoitoonkaan. Aloitin opiskelut aikuisopistossa vuosi sitten jolloin aloin odottaa kuopusta.
Muoks. Ja esikoinen on siis 5,5v,keskimmäinen 3v ja kuopus 6kk.

no, minä oln 17v kun sain esikoisen, 20v kun kuopus syntyi. nyt olen 29v ja en todellakaan viihtyisi enää kotona. viihdyin kotona siihen saakka kun kuopus oli pikkuisen alle 3v ja sitten halusin töihin. nyt harkitsen opintoja jotka aikanaan jäivät kesken.

vaikka olin nuori äiti, en koskaan jäänyt sossun tukien varaan, aina olemme tulleet toimeen omillamme. edelleen olen saman miehen kanssa yhdessä ja elämä on mallillaan. lapset käyvät koulua, harrastavat, harrastamme yhdessä koiria, mökkeilemme jne.

Minä sain esikoiseni 18vuotiaana kesken opintojen. Kun esikoinen oli vauva, suoritin viimeisen harjottelun ja valmistuin, sitten olin hetken töissä ja isä oli lapsen kanssa kotona. Koska minulla ammatti tienasin paremmin (mies opiskeli) Sitten 19vuotiaana sain toisen lapseni ja olin lasten kanssa kotona niin kauan kun kuopus oli 1v. Sitten oli mentävä töihin. Nyt täytin 22 ja toinen vakipaikka menossa. En olisi ehkä kovin kauaa pidempään viihtynyt kotona vaikka ei olisikaan rahallisesti ollut pakko mennä. Mutta lapset viihtyvät hoidossa ja minä töissä :)

Yhteistyössä