Onko täälä muita äitejä jotka ei ole kauhean leikkisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
lasten kanssa nimenomaan. En tiedä miten saisi itteen puhtia alkaa leikkiin lasten kanssa kun sitäkin he tarvii, ohjausta vähän. Vaikka he leikkivätki yhessä mutta mutta...

Sen ikäisiä ovat että tarvisivat ohjausta. En esimerkiksi jaksa lukea kirjoja yms.

Ei lasten kanssa tarvitse leikkiä, en itsekkään leiki ainakaan kovin usein. Joskus vähän palloa pelataan tai piilosta yms ja iltasatu aina luetaan, mutta muuten leikkivät keskenään tai itsekseen. Lapset 4 ja 2v.

no olen itsekin hiukan laiska lukemaan kirjoja mut eipä meillä poika juuri malta edes kuunnella, yleensä se on sellaista yhdessä katselua... ja jos yritän leikkiä autoilla niin poika katsoo kuin hullua.. siis isi osaa paremmin :laugh:

Mä tykkään pelata, ja rakentaa legoja, mutta mitkään pikkuautoleikit tai barbileikit ei jaksa innostaa yhtään. Luen myös satunnaisesti lapsille, mutta en säännöllisesti. Sen sijaan otan lapset mukaan monesti "aikuisten" askareisiin, leipomiseen, ruuanlaittoon ym, johon osallistuvatkin hyvin mielellään.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä tykkään pelata, ja rakentaa legoja, mutta mitkään pikkuautoleikit tai barbileikit ei jaksa innostaa yhtään. Luen myös satunnaisesti lapsille, mutta en säännöllisesti. Sen sijaan otan lapset mukaan monesti "aikuisten" askareisiin, leipomiseen, ruuanlaittoon ym, johon osallistuvatkin hyvin mielellään.

Kyllä noi lapset osallistuu mun kanssa siivouksiin yms.
Kiva :)

mä en ite kans leiki lastenkin kanssa, en jotenkin osaa... ja jos vaikka barbeilla pitäs leikkii niin mitä ne barit puhuu... lapset leikkii mielellään keskenään.. toki välillä leikin niiten kanssa... tykää että jahtaan niitä sit kutitan ja elefanttimarssi on ykkönen... pikku norsut karkailee.. muuten en leiki.. laset 5.v ja 2.v ja en koe huonoa omaa tuntoa

Mä kuulun tähän ryhmään, en vaan osaa kauheesti leikkiä. Jotain pelejä pelataan (siis lautapelejä) yhdessä ja usein myös isä tulee peliin mukaan. Vaihtelevasti luetaan iltasatua, nyt on taas vähän jäänyt kun hengästyn puhumisesta ja kirja on pirun tylsä.

Ruokaa poitsu tykkää tehdä mun kanssa ja yhdessä katsellaan tiettyjä ohjelmia telkkarista. Ja tykätään koko perheen leffoista.

Yhteistyössä