Onko tää totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nasu80

Vieras
Moikka!

Vähän tyhmiä varmaan kyselen, mutta on niin epätodellinen fiilis, että piti tulla kysymään mielipidettänne. Tein raskaustestin tänään aikaisin aamulla ja siihen tuli haamuviiva. Mulla on ollut jo muutamana päivänä kummia tuntemuksia masussa ja rintoja on vihlonut ajoittain. Nyt on vähän öklö olokin. Lämmöt edelleen koholla, 37.1 astetta. En uskalla vielä reimusta kiljahdella, kun ollaan miehen kanssa kuusi kiertoa omaa kultaa yritetty ja pettymyksiin on jo vähän ehtinyt tottua. Mies on ihan "hoo moilasena" ja sanoo, että sisällä kihelmöi kummasti, josko tää olisi sitä itseänsä... Ajattelin vielä testata muutaman päivän päästä uudelleen, jos olisi sitten vahvempi viiva ja uskoisi asian paremmin todeksi. Jos oon raskaana, niin huhtikuulla olisi sitten la. Voi kun olisikin niin :)!!!

Mitä mieltä ootta, onko tää nyt tosiaan sitä? Onko haamu ihan oikeesti totta?

Onnea Nasu!
itse olen kolmena päivänä tehnyt haamu testin, viivan sen kummemmin vahvistumatta. Tänään soitin neuvolaan ja kysyin että voinko uskoa haamujen perusteella olevani raskaana ja neuvolan täti sanoi etttä jos viivaan tulee ees vähän väriä niin raskaana olet! Eli luota ihmeessä viivaan ja ole onnellinen. Mielenrauhan vuoksi voit tehdä huomenaamulla uuden testin.

Mulla la nettilaskurien mukaan 1.4

Sulla kans varmaan siinä joskus.

tossa on just alotettu ketjun tynkä huhtikuiset 07. Tule sinne juttelemaan lisää, jos siltä tuntuu! =).

Onnea sullekin Minttu! Ei vaan voi uskoa tätä todeksi! On tää niiiiiin ihmeellistä, jos /kun nyt on sitten pieni siemen tuolla kasvamassa...
Mun täytyy nyt vähän sulatella asiaa ja testata sitten kotvan päästä uudestaan. Ehkä sitten uskaltaudun huhtikuisiin mukaan jutskaamaan :). Palataan...

Hitto kun on hassu olo :D!

Kyllä ne haamut on ainaki mun kohdalla pitäneet paikkaansa raskauden suhteen.Tän raskauden alussa tein haamun ja nyt 41+6 rv takana eli melkeen 2 vk yli lasketunajan.Sais jo syntyä.:)
Onnea plussasta!

Yhteistyössä