ONKO TÄÄ TEISTÄ PALJON? (ruoka)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ahmatti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ahmatti"

Vieras
Söin tänään:

Aamupala kahvi, 2 sihtileipää juustolla + vähärasvainen oivariini

Välipala, light kokista 2 lasia

Lounas, kaalilaatikkoa 2 annosta + 2 sihtileipää juustolla

Päivällinen, proteiinipatukka

Iltapala , en aio syödä mitään

Mites on?

[QUOTE="Ahmatti";27852464]Söin tänään:

Mites on?[/QUOTE]

Ei paljoa ja ravintoa ei juuri mitään.. Välipala ihan outo, en ole koskaan kokislasilista välipalaksi nimittänyt.
Ainoa järkevä tuo lounas.

[QUOTE="vieras";27852488]Ei paljoa ja ravintoa ei juuri mitään.. Välipala ihan outo, en ole koskaan kokislasilista välipalaksi nimittänyt.
Ainoa järkevä tuo lounas.[/QUOTE]

Paitsi että siitäkin puuttuvat tuoreet kasvikset tyystin.

Riippuu myös kaalilaatikon annoksen koosta..
Alapa syödä lautasmallin mukaan. Pienennä siis annoksia ja vähennä herkut minimiin. Noin huonosti syömällä et laihdu vaan retkahdat.

Juu, mä en jaksa syödä väliapalla koskaan mitään. Korkeintaan maitorahkaa mut tänää otin kokista pari lasii :) namm.

Paljon lie kaloreita tuosta päivästä tulee?

Hei! mun mielestä toi on jo hyvin, jos mietitään siihe mitä söin pari kk sit..

aamupala, kahvi
Lounas, jotain lihapiirakkaa ja nakkeja kokista
päivällinen, nakkeja ja muussia
iltapala, karkkia suklaaLEVY
yöpala... kokista? :D

Söit 2 annosta kaalilaatikkoa. Mitä tarkoitat annoksella?
Jos laihtua haluat terveellisesti, vaihda patukat ja limut vaikkapa puolikkaaseen verigreippiä.
Onko järkeä syödä lounaalla 2 palaa leipää, kun söit 2 annosta kaalilaatikkoa? Siirrä leivän syönti päivälliselle tai iltaan.
Söitkö kotona vai töissä lounaan? Jos kotona, olisit voinut nauttia vaikkapa desin sokeroimattomia puolokoita/karpaloita aterialla.

Ei ole kovin paljon, mutta aika huono ruokalista jos tuollainen on tavallista sulla. Missä on tuoresalaatti ja proteiini?? Paastolle muuten menee, jos ei iltapalaksi syö mitään ja seuraavan kerran vasta aamulla ja se ei ole kovin fiksua. Järjevä syöminen on parempa vaihtoehto kuin liian niukka syöminen. Ei se määrä vaan laatu!

[QUOTE="Ahmatti";27852499]Juu, mä en jaksa syödä väliapalla koskaan mitään. Korkeintaan maitorahkaa mut tänää otin kokista pari lasii :) namm.

Paljon lie kaloreita tuosta päivästä tulee?[/QUOTE]

Mitä tarkoitat, ettet jaksa? Oletko niin täynnä ruuasta vai et viitsi?

[QUOTE="Ahmatti";27852464]Söin tänään:

Mites on?[/QUOTE]

Paremminkin liian vähän ja liian epäterveellistä. Pari leipää, kaalilaatikko, kokista ja proteiinipatukka. Missä on hedelmät ja salaatti? Välipalaksi hedelmä, pähkinöitä tai vaikka raejuusto olis paljon parempi kuin light kokis. Ja miksi et syö iltapalaa?

[QUOTE="Ahmatti";27852464]Mites on?[/QUOTE]

Kyllä minä jäisin iltapalaa kaipaamaan.

Itse söin aamupalaksi omenan, puoli purkkia raejuustoa ja mantelileivän salaatilla ja kurkulla.
Lounaaksi söin kukkuralautasellisen ruokaa, salaattia, coleslawia, vähän riisiä ja kasviskalkkunakastiketta.
Päivälliseksi poikkeuksellisesti puolikkaan perhepizzan, normaalisti kunnon lautasellinen fetasalaattia, kasviksia ja kastiketta.
Iltapalaa ei tänään kyllä tee mieli mutta jotain raikasta jäin päivälliseltä kaipaamaan joten kyllä minä jotain vielä syön kuitenkin, todennäköisesti pienen lehtisalaatti-porkkanaraastesalaati ja omenaa. Normaalisti syön vähän reilummin illalla, mantelileipää, hedelmää/jogurttia/rahkaa+marjoja.

Kasvikset, vitamiinit ja kuidut puuttuu kokonaan. Proteiiniakaan ei tule mitenkään kovin paljoa.

aamupalaksi vedä kaurapuuroa + raejuustoa saat pitkäksi aikaa kylläisen olon
välipalaksi vaikka omena tai purkki rahkaa
pääruoalle noin 100g lihaa/kalaa/kanaa ja reilusti kasviksia, noin nyrkyllinen perunaa/pastaa/riisiä

iltapalaksi kans rahkaa tai raejuustoa

Järkevämpää olis syödä kunnollista ruokaa silloin kun syöt, koska muuten laihdutat myös ne vähäiset lihaksesi pois.

Yhteistyössä