onko tää sun mielestä pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väitellään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii...

Tää on sit vaan mun mielipide =)
Me ollaan yhteispäätös tehty miehen kanssa että kumpikaan ei saa edes halata toista sukupuolta, ilman että toinen tietää se on pettämistä.
Olen ihan kamalan mustis enkä voi sille mitään vaikka yrittäsin =(
Luotan kyllä mieheeni ja kummallakin on omat menonsa ja tiedämme kumpikin rajat...
Eikä se niin tiukkaa ole miltä saattaa kuulostaa... mutta itselläni on vaan se että edellisissä suhteissa olen joutunut pettymään liian monta kertaa, kesti kauan että luottamus syntyi nykyiseen...
Olen aikasemmissa suhteissa ollut myös pettävä osapuoli, en ole ollenkaan hyvilläni siitä, saattuu ajatella kuinka paljon mielipahaa aiheutin sillä...
No joo oli tuo nyt asian vierestä mut kuitenkin =)
Sitä et samaa sukupuolta... Meillä on monia kamuja joiden kans "pelleillään" sekä minä että mies.. on tosi hauskaa välillä ja mustaa huumoria.... kun tietää ettei ole mitään.
Mutta sitä että jos mies-mies tai nainen-nainen tekee jotain keskenään on se pettämistä....minun mielestäni =)

Me ollaan puhuttu tästä kans, ja mun mies on sitä mieltä et jos olisin toisen naisen kans, hän ei ois siit millänsäkään, mut toinen mies olis pettämistä. Eli siis jos eksyn baarista vieraan naisen kämpille touhuilemaan ja palailen aamuselta kotiin, mies on asian suhteen ok, mut jos asialla olis ollu toinen mies, ei ois kotiin menemistä. Näin meillä.

Yhteistyössä