Onko tää palstalla roikkuminen haitallista... vaarallista terveydelle tai jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Oikeesti, miks mulla on huono omatunto, kun istun naama kiinni koneessa? :o :ashamed:

Nytkään mä en keksi edes muuta tekemistä kuin palstailu eli kuopus nukkuu, esikoinen ja mies ovat harrastuksessa, koti on siistiksi puunattu vessoja ja sauna myöten, ruoka tehty, oon jopa ollut salilla tänään eli kotijumpaankaan ei ole nyt tarvetta.

Mutta miks tuntuu, että tää koneella kökötys on jotenkin väärin? :xmas:

Ennen sitä varmaan tuijotti noissa tilanteissa telkkua ja surffaili kanavia joilta ei tullut mitään kiinnostavaa. En mä tätä sen pahempana pidä kun on kuitenkin muutakin elämää, liikkuu, on lasten kanssa, hoitaa kotia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Ennen sitä varmaan tuijotti noissa tilanteissa telkkua ja surffaili kanavia joilta ei tullut mitään kiinnostavaa. En mä tätä sen pahempana pidä kun on kuitenkin muutakin elämää, liikkuu, on lasten kanssa, hoitaa kotia jne.

Niinpä, mitäköhän sitä oikeesti ennen teki? Esikoisen vauva- tai taaperoaikaan meillä ei edes ollut nettiä. Mitä mä silloin tein kun olin kotona ja lapsi nukkui? :|

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Tästä voi seurata taantuma järjellisessä kehityksessä :snotty:

Se voi kyllä olla vaarana =) Toisaalta välillä myös tiettyjä ketjuja lukiessa syke voi nousta vaarallisen korkealle :whistle:

Joo.. Ja kun täällä päivästä toiseen saa lukea kuinka surkea ihminen on eikä missään tapauksessa äidiksi sopiva niin kai siitä joku kipinä jää tonne alitajuntaankin kytemään? Sen sydänvian lisäksi joka tulee niistä pussin nousemisista säännöllisen epäsäännöllisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Se voi kyllä olla vaarana =) Toisaalta välillä myös tiettyjä ketjuja lukiessa syke voi nousta vaarallisen korkealle :whistle:

Joo.. Ja kun täällä päivästä toiseen saa lukea kuinka surkea ihminen on eikä missään tapauksessa äidiksi sopiva niin kai siitä joku kipinä jää tonne alitajuntaankin kytemään? Sen sydänvian lisäksi joka tulee niistä pussin nousemisista säännöllisen epäsäännöllisesti.

Niinpä. Niiden niska- ja hartiajumien lisäksi mitä koneella kökkiessä saa. Päätäkin voi alkaa särkemään ku tuijottaa vaan näyttöä. Ja aivotoiminta lamaantuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Niinpä. Niiden niska- ja hartiajumien lisäksi mitä koneella kökkiessä saa. Päätäkin voi alkaa särkemään ku tuijottaa vaan näyttöä. Ja aivotoiminta lamaantuu...

Joo, niskat ja hartiat mulla ainakin on jumissa, mutta se johtuu enemmän siitä, että oon koneella 7 tuntia päivässä työssä eli pelkkää palstailua siitä en voi syyttää :xmas:

Yhteistyössä