Onko tää ovistesti positiivinen? Pahoittelen kuvan todella heikkoa laatua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkämerkkinen tuo testi on? Fertest?
Se, mikä on plussa ja mikä ei, on hyvin yksilöllistä riippuen testeistä ja henkilöstä.
Itse esim. en Mammaksin testiin saa koskaan edes tasavahvaa viivaa ja se on silti plussa. Toisaalta Fertestiin täytyy tulla testiviivaa vahvempi viiva ollakseen plussa.

Jos tuo on Fertest, sanoisin ettei vielä ole plussa, ainakin omiin kokemuksiini verraten.

lapsellinen: juu fertest on, en oo koskaan saanu tuohon tasavahvoja viivoja, aina on testiviiva ollu himpun haaleampi, niitäkin olen erehtynyt luulemaan positiiviseksi.. Eilen tuli sitä o-limaa..

Rouva Pikkumyy: No ne menkat oli 10 päivää myöhässä ja kesti kolmisen päivää(+ 2 päivää tuhrua), mutta kaikki pms-oireet puuttui. Jos se oli ovuloimaton kierto ja siksi on nyt hormoonit sekaisin? Lämmöt on ollu nyt 18 päivää 36,8-37, yleensä menkkojen aikaan laskee ainakin 36,2 mut yleensä alle 36. Kyllä mullakin kävi raskausmahdollisuus mielessä, mutta tuntuu jotenkin hullulta alkaa nyt testailemaan raskautta. Joka tapauksessa tuota plussaa on hyödynnetty. :heart:

Jennyli: Niin, 14. ja 16. päivä hyödynnettiin, sen jälkeen ei, koska ollaan oltu niin väsyneitä! :ashamed: Ja nyt vaan toivotaan, että tuo yksi kerta(16.11) riittäisi.. Limoja tuli 16. ja 17. päivä. Että kyllähän ne siittiöt periaatteessa ois voinu elää, koska oli hedelmällinen pohja. Toisaalta limakalvo ei välttämättä ole tarpeeksi paksu, koska menkat oli ihan vasta! :(

Eli lauantaina 22.11. yhtäkkiä testiin tulikin kontorolliviivaa vahvempi viiva. Lauantaina ei tosin ollut yritystä vasta su-iltana. Ja tuon lauantain testin tein illalla. Jos joku nyt vastaa niin onko näillä eväillä mahista raskautua? Ja sitä limaa tuli sunnuntaina!

Mielestäni kyllä koska munasoluhan irtoaa n. 36h sisällä tuosta plussatestistä (riippuen mikä testi) ja itse munasolu elää max 24h =)
Eli mielestäni sinulla on hyvinkin mahdollisuus tulla raskaaksi :heart:
Tärppionnea :heart:

Yhteistyössä