Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä laskisin ton plussaks. Riippuu niin kellonajastakin että tuleeko ihanihanihan yhtä vahvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä laskisin ton plussaks. Riippuu niin kellonajastakin että tuleeko ihanihanihan yhtä vahvat.
No sehän pitäisi tehdä aina samaan kellonaikaan, eilen tein illalla ja tämän tein vähän aikaa sitten ja sama tulos...
Pahoittelen huonoa kuvanlaatua :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:http://www.aijaa.com/v.php?i=2995444.jpg
Eikä vissiin vieläkään :headwall: Mä luovutan jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä laskisin ton plussaks. Riippuu niin kellonajastakin että tuleeko ihanihanihan yhtä vahvat.
No sehän pitäisi tehdä aina samaan kellonaikaan, eilen tein illalla ja tämän tein vähän aikaa sitten ja sama tulos...
Pahoittelen huonoa kuvanlaatua :/
Tarkoitin että jos tekee kolme testiä vaikka parin tunnin välein, niistä tulee erivahvuiset viivat. Eli melkein yhtävahvat voi parin tunnin päästä olla yhtä vahva, ja seuraavana päivänä testaessa ei tule viivaa enää ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Onnea :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Onnea :flower:
KiittiTuurilla sain bogattua oviksen tikkuun...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Onnea :flower:
KiittiTuurilla sain bogattua oviksen tikkuun...
Eikä :headwall:![]()
No onnitellaan sitten siitä :flower: