A
aivan loppu
Vieras
että äitini haukkuu minua lapseni kuullen mm hulluksi, piruksi, perseeseen ammutuksi karhuksi ym! lapseni on 6 vuotias. aina näiden tilanteiden jälkeen lapseni alkaa haukkuaminua ja kohta tuleekin syliini..menee siis aivan sekaisin. olen tästä sanonut äidilleni tuhat kertaa ttä lopeta! että pidä asiat sisälläsi ja sano ne minulle kun lapsi ei ole paikalla mutta ei....tottahan toki täytyy siinä alkaa raivota ja huutaa ja uhata sossuilla ym. Ja tilanteet ovat tälläisia että kun äitini tulee käymään, minä olen väsynyt ja haluaisin että hän hetken aikaa touhuaisi lapsenlapsensa kanssa, kyllä touhuukin mutta sitten kun oon just saanu kahvit tarjoiltua ja sen ansaitun lepohetken niin eiköhän sillä äidilläni oo kaikki hukassa.."missä on se ja se ja miten täältä huushollista mitään löytää siis voi hyvänen aika kuinka voi olla tällästa ,eikö sulla oo edes talouspaperia" ja plaa plaa plaa.........!!!!!! no menne häntä auttamaan ja vastaus on sitten että mene nyt siitä kyllä mä löydän, ja jos näytän hiukankin väsyneeltä tai ärtyneeltä niin alkaa tää haukkuminen.
Oon niin lopen uupunut......haukkuu mua lapselleni, miehellensä jne......ja kyllä, ihan pienistä asioista joista sitten paisuttaa jättiläisiä.
Oon niin lopen uupunut......haukkuu mua lapselleni, miehellensä jne......ja kyllä, ihan pienistä asioista joista sitten paisuttaa jättiläisiä.