Onko tää nyt sitten ihan oikein?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tympääntynyt

Vieras
Että ukko pääsee iltaa viettämään,koska hänellä on valmiina yöpaikka veljensä luona kaupungissa(=ei tarvi maksaa taksia kotiin).Minä taas en pääse,koska pitäis olla varaa taksiin ja sitä meillä ei kuulemma ole.

Niin,tässä nyt olen kolmen lapsen huutoa kuunnellut jo toista tuntia,mies siellä rentoutuu!Vuorollaan lapset pitävät huolen siitä,että minä en voi rentoutua edes sohvannurkassa kotona.

Mies sanoo,ett kyllä minäkin voin mennä tuulettumaan,mutta ei meillä kyllä siihen taksiin ole laittaa rahaa..Niin.Pitääkö sit hommata baarista joku tuttava,kenen luo mennä yöksi.Ja oon aikas varma,että ei kovin mielellään jäisi kolmen kanssa tänne yksin.

Mua niin veetuttaa,haluan huomenna tuulettumaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mites olisi, jos menisit ensi viikonloppuna ja käyttäisit baarissa sen verran vähemmän rahaa kuin miehesi, että siitä jäisi taksimatkaankin?
Hyvä idea muuten,mutta kun mies just kehuskelee pääsevänsä niin halvalla aina..On pihi kuin mikä!Ja saa kyllä ollakin tällä meidän tilanteella..Aika paha vaan yrittää alittaa miehen baaribudjettia..:(

Ei ole oikein. Jos et saa taksia hommaat BAARISTA YÖPAIKAN. Joltakin tytöltä. parhaimmassa tapauksessa saat sen mitä olet jo odottanut kauuuuuuan aikaa... :laugh: älä ota minua tosissaan, ethän? Mutta ei, ei ole oikein. Jos miehellä on varaa ryypätä baarissa, sano sinä että menet kaverin luo ja maksat taksin sillä rahalla mitä se juo baarissa, mutta menet kuitenkin baariin, juot ja tulet taksilla kotiin. JA huom, teinipojut tuninkipirsseineen tuo mielellään kotiin 2eurolla, muista mainostaa kuin ka montaa taistelulajia taidat.. Ei tartte pelätä mitään... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ei ole oikein. Jos et saa taksia hommaat BAARISTA YÖPAIKAN. Joltakin tytöltä. parhaimmassa tapauksessa saat sen mitä olet jo odottanut kauuuuuuan aikaa... :laugh: älä ota minua tosissaan, ethän? Mutta ei, ei ole oikein. Jos miehellä on varaa ryypätä baarissa, sano sinä että menet kaverin luo ja maksat taksin sillä rahalla mitä se juo baarissa, mutta menet kuitenkin baariin, juot ja tulet taksilla kotiin. JA huom, teinipojut tuninkipirsseineen tuo mielellään kotiin 2eurolla, muista mainostaa kuin ka montaa taistelulajia taidat.. Ei tartte pelätä mitään... :xmas:
Kiitos vinkeistä ja piristyksestä:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kiitos vinkeistä ja piristyksestä:)

The point is, älä anna kohdella itseäsi kuin paskaa. Mies ei opi miten kohtelee sinua, ennen kuin näytät sille, kohtelemalla sitä kuten se kohtelee sinua.

Raamatun sanoin; tee toisille kuten toivot itsellesi tehtävän. tai jotain sinne päin... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja evelie:
No ehdota että ukon veli tulee teille lastenhoitoavuksi ja sä meet sen veljen kämppään nukkumaan? Ei tarvi ukonkaan olla muksujen kanssa yksin.
Hmm..Tätähän vois kyllä ehdottaa joku kerta.Huomenna se ei käy,kun veljensä on menosa saunailtamiin,melko menevä tapaus.

Mikä ihme hinku ihmisillä on mennä rentoutumaan baariin? Mä olen rentoutunut ihan tarpeeksi ennen lapsia, samoin mieheni, eikä ole mitään tarvetta hypätä viikonloppuisin missään juhlimassa. Epäreilua, että vain ap:n mies voi mennä. Jos teillä on taloudellisesti tiukkaa, niin eikö mies voi harrastaa jotain muuta rentoutusta kuin kännääminen baarissa

Yhteistyössä