Onko tää nyt ihan normaalia?(omasta äidistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytär

Vieras
asuu 2,5 km päässä ja silti soittelee joka päivä mulle ja höpisee ihan turhan päiväsiä asioita.mä käyn kuitenkin pari kertaa viikossa pyörähtämässä kotona ja sillon sit jutellaan mitä jutellaan. Sen jälkeen kun mulle tuli ero niin se on ruvennu soittelee joka päivä ja ennen kun asuin monen kymmen kilometrin päässä ja kävin kotona muutaman kerran kuukaudessa niin sillonkaan se ei soitellu joka päivä vaan ehkä 3krt viikossa joskus 4krt. Välillä käy hermoon tollanen soittelu.

En mä voi sille sanoa et lopettaa soittelun kun ei oo sydäntä siihen.kyllä se ite sen tietää mutta soittelee silti.

äitisi yksinäinen tai huolissaan sinusta? Jokaisella perheellä on oma "puhelinkulttuuri" eli kuinka usein ja mistä asioista soitellaan. Mutta jos teillä selkeä muutos niin jostain se johtuu...?

Äidit on sellaisia....mun äiti textaa säätietojakin jollei muuta. Ihme, jollei soita/ tekstaa joka päivä jotain. Asuu yksin, eläkkeellä ja tylsää on tietysti.

On varmaan susta huolissaan. Ja voi siinä olla sitäkin, että kun kerran lähekkäin asutte niin haluaa pitää välitkin läheisempinä. Kun useemmin näette, on helpompi puhua niitä näitkäkin. Ennen vanhaanhan lähipuhelut oli vielä halvempia kuin kaukopuhelut. Nykyään sama mihin kännyllä soittaa.

Me asutaan äidistä melkoisen kaukana. Useampi sata kilometriä. Soitellaan yleensä kerran viikossa. Paitsi silloin, kun mies on työmatkalla, äiti on ottanut tavaksi soittaa useammin, jos ei ihan joka päivä niin parin päivän välein ;)

No on sillä mun isä siellä seuranaan mutta sekin nyt on mitä on.Et vaikka isä siellä on ni on se silti yksinäinen,ei sillä ole juurikaan ystäääviä,valitellut sitä usein mutta ei se minnekään lähe ja jos lähtee niin toinen on kotona ihan naama norsun veellä. On vielä työelämässä kuitenkin niin et on kuitenkin jotain elämää. Mun erosta kuitenkin jo aikaa jonkun verran mutta se otti sen tosi raskaasti kun sen tytärtä satutettiin niin se otti sen henkilökohtaisesti ja oli niin vihanen mun exälle. Tiedän et tarkoittaa hyvää mutta mä en vaan jaksa sitä joka päivästä soittelua,ite en juuri sille soita vaan puhun sit kun käyn siellä. Meillä on kuitenkin aina ollut hyvät ja läheiset välit,aina voinu äidille puhua mutta liika on liikaa tän soittelun suhteen.Aina en vastaa.

Yhteistyössä