H
"Huoh"
Vieras
Onko edellytys päivystyksen hoitajaks pääsyyn ilkeys? Mulla on 40asteen kuume nyt kolmatta päivää. Eilen yritin saada aikaa ns omalääkärille, eli jolleki sijaiselle joka on hädin tuskin valmistunu. Tarvitsin sairaslomaa. Kuunneltuani puhelimes 5tuntia (siis soitin useaan kertaan) "meillä on juuri nyt ruuhkaa" -automaattia väsyin. Pystyin hädin tuskin hengittää niin menin päivystykseen. Siellä haukuttiin että päivällä kuuluu mennä tämmöisis tapauksis omalääkäriin. Sanoin etten päässy, eikä sinne kyl ikinä ole samana päivänä päässy vaikka joku olis vastannu. Hoitaja kirjoitti sairasloman, mutta teki selväksi että lääkäriin ei ole asiaa. Viime yönä meinasin tukehtua, niin sanoin miehelle sen hoitajan nimen ja käskin vetää oikeuteen jos kuolen. Mietittii et ambulanssi ei tietenkää tule flunssan takia. Ne ei ota tosissaa kuten on lehtijutuis nähdy. Itse olen liian huonossa kunnossa. Lapset nukkui. Meinattii jo vauvasta alkaen ottaa lapset autoon, mut sit se hengenahdistus meni ohi. Ja musta on kyl ihmeellistä ettei kuumelääkkeet auta. Olen ottanu max annoksen panadolia, pronaxenia, ja välillä kokeillu buranaaki