Onko tää limatulpan irtoamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja limatulppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

limatulppa

Vieras
Eilen käyty neuvolalääkärissä ja rv 36+6 olin 2sormelle auki. illalla alkoi kauheesti kivistää mahaa ja harkkasupistuksia tuli ja huomasin myös vessassa käydessäni että housuihin oli tullut limaista rusehtavaa vuotoa. saman väristä kun kuukautisten viimeiset vuotopäivät. Mulla ei oo hajuakaan onko tää normaalia vai ei ja onko limatulppaa vai pitääkö tässä nyt huolestua. rusehtaaa limaa tuli koko viime yön ja kipeät mahan kivistykset valvotti. onko synnytys lähellä?

Tuo todennäkösesti on sisätutkimuksesta johtuvaa vuotoa. Mulla tässä vasta oli rv 36+5 sama juttu lääkärinneuvolassa. Maha oli viikon ajan tosi kipee ja vuoteli limoja. No, vauva synty rv41+5..
Voi toki olla että synnytystä enteilee, mutta tuskin syntyy ennen kunnon suppareita. ;)

minusta tuo vaikuttaisi limatulpalta. ihan niinkuin olisit kuvaillut omaa kokemustani puolitoista vuotta sitten. seuraavana päivänä limatulpasta alkoi lapsivesi valumaan ja sitten lähdettiinkin jo synnyttämään.

Minulla se limatulppa oli ihan OIKEASTI LIMAA, eli melkoista liisteriä, ei jäänyt epäselväksi mitä vuotoa tai kökköä tämä on, tais ollakin limatulppa joka lähti yhtäkkiä tulemaan ulos :whistle:

Mullakin irtosi limatulppa tuon synnytystapa lääkärin jälkeen ja oli maha kipeänä, kohdunkaulaa oli vähän jäljellä ja pari senttiä auki. Synnytys käynnistettiin siitä 4 vk päästä. Voipi hyvinkin olla limatulppa ja voi olla synnytys lähellä tai voi olla olematta :) Itse silloin kyselin samaa ja vastaukset oli vastaavia :D

Yhteistyössä