Onko tää jotain miesten yleistä läppää vai pitäisikö gay-tutkan jo vipattaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
FB:ssa erään miehen kaveri (miespuolinen) kommentoi tämän miehen kuvaa "panisin"

Huumoria vai pitäiskö olettaa jomman kumman, tai molempien, oleva enempi kiinnostunut samasta sukupuolesta? Ei sillä muuten oo mitään väliä, mutta en haluais nolostua siitä, että kiinnostukseni kohde onkin homo.
Mä en edes tiedä onko hän vapaa tai varattu...

[QUOTE="vieras";26730594]Riippuu kovasti tapauksesta, mutta noin yleensäottaen pitäisin huumorina. (Jos ei tapaus siis muutoin olisi antanut viitteitä siitä, että pitäisi miehistä)[/QUOTE]

Ei mitään muita viitteitä. Tosin niitä ei ole kumpaakaan suuntaan.

No entä pitääkö olla huolissaan, jos tämä mies kehuu jotain miestä hvännäköiseksi? Ainakin se vaikutti läpältä, mutta tiedä häntä...

Juuh, ehkä mä yritän vaan unohtaa koko miekkosen :(

Voisin hyvinkin kuvitella että mun (omalaatuisen huumorintajun omaava) mies kommentois kaverinsa kuvaan noin :D
Eikä mun tietääkseni ainakaan oo homo...
Juu, mä voisin kans kuvitella että itsestään ja suuntautumisestaan varma heteromies voisi hyvän kaverinsa kuvaa herjana kommentoida näin. Mut jos ei miehen huumorintajusta tiedä niin sit en osaa ajatella mitä miettisin tuosta.

Mun veli (26v) heittää koko ajan tollasta läppää kavereidensa kanssa ja on seurustellut vain naisten kanssa ja nyt asuu avoliitossa naisen kanssa ja heillä on lapsi.

Veli salasi alussa seurustelun ja selitti sitten: "No nyt kukaan ei enää ota tosissaan mun tyhmää homoläppää". :D

Sanoisin että itsevarma hetero.

Meillä oli kaverin kanssa teininä lesboläppää. Mua vaan ärsytti kaikki yli-itsevarmat miehet jotka yritti iskeä. Kerran sitten sellaisessa tilanteessa mun naispuolinen kaveri tuli ja sanoi äijälle: "Älä yhtään yritä iskee mun tyttöystävää! Me ollaan lesboja!". No siinä tilanteessa siitä oli vain haittaa. Äijä innostui lisää ja jouduin kirjaimellisesti juoksemaan karkuun. : / Mun sen jälkeen se kaveri pelasti mut monelta vastaavalta tilanteelta. :D

Yhteistyössä