Onko tää jo puitu täällä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ökyyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ihmettelen, miksi tuollaisista teinityttöjen (tai no eihän toinen heistä ollut teini) synttärijuhlista on pitänyt tehdä juttu. Vai onko toi Aamulehti joku Iltalehden ja Seiskan tasoinen julkaisu? Missä tuon jutun uutisarvo on? Mä oon vissiin tyhmä...:D

Uutisarvo tulee jälkeenpäi.

Ensin meidän on tunnettava huonommuutta, syyllisyyttä kun emme voi sijoittaa tuhansia euroja synttäreihin. Sätimme toisiamme milloin ei missään nimessä saisi lisääntyä ja mitkä ehdot on täytyttävä ennen kuin saa käydä haaveilemassa kaupan vaippaosastolla.

Sitten kiillotamme sädekehäämme lupaamalla max. 5v. vanhan Twingon lapsosillemme kun täyttävät 18.

Ja nostamme itsemme jalustalle tuumaamalla että lapsi saa mummon perintö-punakulta-sormuksen ja voi asua nimellisellä vuokralla apelta tulleessa sijoitusasunnossa kun opiskelee.

Tästä syntyy 18-sivuinen tappelu joka päätyy ens vkloppuna Iltalehden sivuille "Kaksplus-mammat tappelee taas!" ;)

• Tykkää
Reactions: Data
On se välillä hyvä lukea köyhienkin synttäreistä. Meillä tyttö sai 10-vuotiaana synttärilahjaksi huvipurren ja 18-vuotiaana saaren välimereltä.

Yhteistyössä