Onko tää enää normaalia? (oma sairastaminen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tautinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tautinen

Vieras
Olin viime vuoden lopussa kipeänä, yskää ja nuhaa joka kesti melkein 2kk, ja sitten iski vielä korvatulehdus. Sain ab-kuurin ja sillä tauti menikin ohi.
Nyt alkuvuodesta iski taas yskä, ja nyt on tullu nuha. Limaa tuntuu olevan, oikein sitkeessä kun saa yskiä välillä ja olo on tukkoinen, poskionteloissa tuntuu räkää olevan. :/
Ikinä en oo koskaan näin paljoa sairastellu, joten onkohan tää nyt jotain muuta kuin normi räkätautia? Allergiaa??
Onko kellään muulla ollu tämmöstä? Oon kyllä kuullu että paljon on liikkeellä yskää ja nuhaa, ja sitkeetä semmosta, mut ihmetyttää että jatkuvastiko sitä pitää sairastaa.
Oon vielä raskaana 26. viikolla, vaikuttaakohan sekin jotenkin vastustuskykyyn?

Raskaana ollessa vastustuskyky on heikoimmillaan ja siksi sairastuukin helpommin. Probiootteja vaan popsimaan, se nostaa vastustuskykyä. Itse en sairastanut lainkaan koko viime raskauden aikana kun niitä söin joka päivä. Esikoisen raskaudessa kyllä sairastin kun en syönyt probiootteja. :/

Joo raskaus tekee.

Kokeile raakaa sipulia ja valkosipulia! Mä sain kauhean flunssakierteen katkaistua kun aloin syödä yhden raa'an valkosipulinkynnen joka aamu!

Ja muuten ei se niin kauheasti haisekaa jos joka päivä syö vähän!

Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Joo raskaus tekee.

Kokeile raakaa sipulia ja valkosipulia! Mä sain kauhean flunssakierteen katkaistua kun aloin syödä yhden raa'an valkosipulinkynnen joka aamu!

Auttaiskohan ne valkosipulikapselit vai mitä ne on? Raakaa valkosipulia karsastan kun se haju tekee pahaa jo muidenkin syömänä. :x

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Joo raskaus tekee.

Auttaiskohan ne valkosipulikapselit vai mitä ne on? Raakaa valkosipulia karsastan kun se haju tekee pahaa jo muidenkin syömänä. :x
En kyllä mitenkään usko että valkosipulikapselit vois korvata tuoretta. Ja lisäksi maksavat omaisuuksia.

Mutta kokeile sitten vaan tuota raakaa sipulia! Vaikka yksi pieni raaka sipuli päivässä, laita leivän päälle ja juo paljon maitoa samalla. Makuaisti tottuu siihen kyllä pian :)

Yhteistyössä