Onko sykemittari hyvä ostos??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dippadai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onkos helppokäyttöinen??....kysyy tumpelo..

juuri siksi mietinkin hankkimista....tietäisin maksimisykkeen..ja harjoittelusykkeeni...

pääsis treenaan kunnolla......

Joo, kyllä siitä saa tilastofriikki tyydytystä plus tietää jos oikeasti vetää yli rajojensa. Aloittelijalla se on suuri ongelma, että vetää sata lasissa eikä tajua kuntoilevansa liian kovaa. Ja kohta motivaatio lopahtaa.

Helppokäyttöisyys riippuu varmaan ihan mittarista ja käyttäjästä.

Jos et pääse treenaamaan kunnolla ilman mittaria niin ehdottomasti suosittelen sen hankkimista!

Mä sain lahjaksi aikanaan, ja ensin olin ennakkoluuloinen, ettei tätä opi käyttämään jne.
No kun sitten sinnikkäästi olin opetellut, ja lenkillä käyttänyt, yht'äkkiä tajusin, et se on loistava peli.
Huomasin, että olin rasvanpolttoa ajatellen juossut liian lujaa, ja toisaalta tajusin mikä vauhti täytyy pitää yllä, jotta kunto kohenee..
Nyt en osaa olla ilman, vaikka olen jo oppinut sykemittarin avulla kuuntelemaan kroppaani ja pitämään sykkeen tarkoitukseen sopivalla tasolla.

Minua sykemittari innostaa liikkumaan, kaikki ei tykkää.
Polar oli simppeli. Nyt on Suunto ja mä en millään meinaa osata painaa oikeeta nappia. Mittari siis ok, käyttäjä on vaan yksinkertainen. :)

Yhteistyössä