sodastream(?) onko OIKEASTA kiva ja usein käytössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namu

Vieras
Lapset (10 ja 12v) siitä usein juttelevat. Usein tälläiset laitteet (kuten hattarakone, popparikone jne) jäävät kaappiin pölyttymään...Onko toi oikeesti niin kiva. Onko riittävän helppokäyttöinen? Onko tarvittavien aineiden saanti ja hintataso ok?
kiitos, kiitos kovasti!

Onhan se näpsäkkä. Maksaisko uute pullo n.7-8 euroa keskihinnaltaan ja siitä riittää 12 litraan noin. Mä juon eniten pelkästään hapotettua vettä. Helppoa on käyttää sitä. Pullo täytetään vedellä ja asetetaan koneeseen. painetaan nappulasta ja sillä säädellään miten hapotetuksi vesi halutaan. Sitten otetaan pullo pois ja kaadetaan haluamansa uute sekaan, tai juodaan sellaisenaan.

On oikeasti kiva ja päivittäin käytössä. Mä teen itselle hapotettua vettä, ja mies limsaa. Pojalle ei anneta (4v) kun ei muutenkaan limsaa juotettaisi. Säästää tosi paljon rahaa jos juo vissyjä ja limuja muutenkin usein. Ja minusta on ihana saada "tuoretta" happotettua vettä aina kun haluaa. On tosi helppo käyttää, ja itse tykkään siitä ekologisuus-puolesta, ei tartte raahata pulloja edes takas jatkuvasti.

Kiitos vastauksista!!
Täytyy harkita sitten joululahjaksi, huuto.netistä tuntui saavat edullisesti mutteivat kaupassakaan montaa kymppiä maksaneet. Kiva kun saa täältä kokemuksia, mainokset nyt aina lupaa vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Meillä on.

Käytetään lähinnä vissyn tekemiseen, mutta välillä myös limppareita.
Makuja jaa ihan marketeista.

Mutta mitenkäs sitten kun minä juon mineraalivettä nimenomaan mineraalien takia. Onko niitä joissain pusseissa myöskin?

Kyllähän sitä käytettyä tulee ton ikästen jos sellanen huushollissa on,hampaille ei vaan tee hyvää se jatkuva limunjuonti.
Empä ole muksujen koskaan kuullut limuihin kyllästyneen.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ja niistä limuista tulee ihan hyviä kun osaa annostella oikein sen uutteen.
Paljon parempaa tulee kyllä kun käyttää ihan tavallisia mehuja sen uutteen sijaan.

Peesi tälle. Tiivisteenä voi käyttää muutakin kun pelkkiä sodastreamin uutteita. Me käytetään mehutiivisteitä ja tehdään makuvesiä, jotka maistuvat lapsillekkin.

Niin...hyviä kommentteja tuli noista limsoista. Tosiaan eihän se hyvää tee hampaille eikä myöskään muuten. Meillä periaatteessa limsoja ei kotona juuri ole (iskällä joskus) lapsilla vaan erityispäivinä. Totta toikin että sitten tietty haluisivat tehdä tosi usein noita juomia...Hmm...

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ja niistä limuista tulee ihan hyviä kun osaa annostella oikein sen uutteen.
Paljon parempaa tulee kyllä kun käyttää ihan tavallisia mehuja sen uutteen sijaan.

Kyllä minusta kaupan limut ovat parempia ja olen kokeillut myös eri mehuilla.

Ne limut on kyllä kauheeta kuraa. Ainoastaan se joku kirpee sitruunahomma on juomakelposta. Vissyä sillä saa, ja jotai omia marja mehuja voi sinne sekottaa, mutta ne limu-uutteet kannattaa jättää ostamatta.

Yhteistyössä