Onko Suomessa enää yhtään HYVÄÄ ÄITIÄ!!???

  • Viestiketjun aloittaja HYvä Äiti
  • Ensimmäinen viesti
Siis mitä???? :LOL: :eek: \|O Siis anteeksi mutta onko tää herja?
Miten tiukat vaatteet liittyy äitiyden hyvyyteen tai huonouteen? :LOL: Kuljetko itse lainapeite päällä? Kenties musta jätesäkki? Siis apua...en oikeesti tiedä mitä sanoisin. Olen sanaton järkytyksestä. Vieläkö tänäpäivänä on muumioita olemassa? :headwall: *ei ymmärrä*
Kyllä voisin sanoa että äitiys ei ole robotti-elämää, äitiys ei ole joka minuutin uhraamista lapselle. Äiti on nainen ja ihminen. Äidilläkin pitää JOSKUS olla vapaata ja aikaa keskittyä itseensä/mieheensä. Aikaa hengähtää hetken.
Olisi se nyt kamalaa jos en antais pojan ikinä olla mummun kanssa...ne kun rakastaa toisiaan niin hulluna. MINÄ siinä tekisin väärin! ...Kun en antais mummulle hoitoon. No, eipä se siellä todellakaan usein olekaan...itse asiassa tosi harvoin mutta siitä ei ole kyse, ettenkö antais.
Ja kun on vapaalla esim miehen kanssa vaikkapa joissain häissä ns juhlimassa ja juo vaikkapa 2 siideriä ja lapsi on mummolassa yötä niin MITÄ HITTOA SE LASTA HAITTAA se 2 siideriä? Hä? Kysyn vain??? \|O
Kyllä se elämä sinua vielä opettaa, luultavasti liian myöhään...käy taas klassisesti: olet 50v:na katkera vanhapiika joka on unohtanut oman itsensä kokonaan ja pahimmillaan tulet syyllistämään omat lapsesi siitä! Kasva ja kehity hyvä ihminen!
Mulle ihan sama miten elät mutta pakko alkaa ittekki päätä aukomaan kun noin törkeitä tulet tänne huutelemaan!
Aijaijai...*so so so sooo* hyvä äiti ei koskaan ole netissä...mitäs sinä "hyvä äiti" täällä teet??? Voisithan uhrata senkin aikasi (vaikka lapset nukkuisivat) heihin esim silittämällä heidä paitojaan ja leipomalla heille jotakin aivan ylimäärästä herkkupullaa
:kieh: :LOL: *pyrsk*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 17:29 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Siis mitä???? :LOL: :eek: \|O Siis anteeksi mutta onko tää herja?
Miten tiukat vaatteet liittyy äitiyden hyvyyteen tai huonouteen? :LOL: Kuljetko itse lainapeite päällä? Kenties musta jätesäkki? Siis apua...en oikeesti tiedä mitä sanoisin. Olen sanaton järkytyksestä. Vieläkö tänäpäivänä on muumioita olemassa? :headwall: *ei ymmärrä*
Kyllä voisin sanoa että äitiys ei ole robotti-elämää, äitiys ei ole joka minuutin uhraamista lapselle. Äiti on nainen ja ihminen. Äidilläkin pitää JOSKUS olla vapaata ja aikaa keskittyä itseensä/mieheensä. Aikaa hengähtää hetken.
Olisi se nyt kamalaa jos en antais pojan ikinä olla mummun kanssa...ne kun rakastaa toisiaan niin hulluna. MINÄ siinä tekisin väärin! ...Kun en antais mummulle hoitoon. No, eipä se siellä todellakaan usein olekaan...itse asiassa tosi harvoin mutta siitä ei ole kyse, ettenkö antais.
Ja kun on vapaalla esim miehen kanssa vaikkapa joissain häissä ns juhlimassa ja juo vaikkapa 2 siideriä ja lapsi on mummolassa yötä niin MITÄ HITTOA SE LASTA HAITTAA se 2 siideriä? Hä? Kysyn vain??? \|O
Kyllä se elämä sinua vielä opettaa, luultavasti liian myöhään...käy taas klassisesti: olet 50v:na katkera vanhapiika joka on unohtanut oman itsensä kokonaan ja pahimmillaan tulet syyllistämään omat lapsesi siitä! Kasva ja kehity hyvä ihminen!
Mulle ihan sama miten elät mutta pakko alkaa ittekki päätä aukomaan kun noin törkeitä tulet tänne huutelemaan!
Aijaijai...*so so so sooo* hyvä äiti ei koskaan ole netissä...mitäs sinä "hyvä äiti" täällä teet??? Voisithan uhrata senkin aikasi (vaikka lapset nukkuisivat) heihin esim silittämällä heidä paitojaan ja leipomalla heille jotakin aivan ylimäärästä herkkupullaa
:kieh: :LOL: *pyrsk*
JUST NIIN...huhhuh sentään...tiukat vaatteet=huono äiti..niin varmaan :kieh:
 
Kyyhkynen
Olet liian kahlitseva äiti, tuollainen ei aiheuta muuta kuin ongelmia tulevaisuudessa. Onko sinulla itselläsi ongelmia ihmissuhteissa ? Minua ainakin pelotti lukea tuota sinun kirjoitustasi.
 
Soul Inside
NO NYT KYLLÄ SUUTUN!!!!!!!


ei vaan. ei näin selkeästä provoyrityksestä voi ees suuttua. treenaas viä vähän, jooko? aihe on ihan hyvä, mut meni ehkä vähäsen liian pitkälle, et ois uskottava :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 10:05 HYvä Äiti kirjoitti:
Voisin sanoa, että mua melkein itkettää kun näen millaisia äitejä nykyäidit ovat.
He kulkevat tiukoissa vaatteissa ja jättävät lapsensa hoitoon.

KUNNON ÄITI EI JÄTÄ LASTAAN EDES MUMMOLAAN MUUTAMAKSI TUNNIKSI!!! Vaikka mummola olisikin hyvä paikka, mutta mummo EI OLE äiti!!
Oikea äiti ei saa rauhaa ilman lastaan

Ja imetystäkään ei saa lopettaa ennen vuoden ikää.
Tätä mieltä minä, 27 vuotias 3 äiti
just, ei varmasti noilla kriteereillä ole :LOL:
 
miina81
Kommentoisin vaan tohon vaate asiaan. Et jos oikeesti jotain äitii painaa mitä toiset äidit päälleens laittaa, ni ei tästä voi muuta päätellä ku et hemmetin kateellisesta tapauksesta ois kyse.

MUT kovin joo haiskahtaa yritykseltä saada jutulleen kommentoijia.
 
anony harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2005 klo 19:52 -peukku- kirjoitti:
Ettekö te pöllökustaavat tajua, että ap vedättää teitä 6-0, jptta kaikki hermostuis ja se ite nauraa partaansa tuolla jossakin :kieh:

Ryhtiä, sisaret :wave:
ai ihanko totta????enpä ois uskonu!!!!! :kieh:
 
Äikiliini
Voi ei! Tähän asti olen kuvitellut olevani itse täydellisyys, mutta nytpähän tulin pilvilinnoista kolisemalla alas. Kiitos, en tiedä kuinka pahoja virheitä olisin tehnyt lasteni kanssa ilman tätä aloitusta :headwall: :( :/ :\| ;) :kieh: :eek: :LOL:
 
Voisin sanoa, että mua melkein itkettää kun näen millaisia äitejä nykyäidit ovat.
He kulkevat tiukoissa vaatteissa ja jättävät lapsensa hoitoon.

KUNNON ÄITI EI JÄTÄ LASTAAN EDES MUMMOLAAN MUUTAMAKSI TUNNIKSI!!! Vaikka mummola olisikin hyvä paikka, mutta mummo EI OLE äiti!!
Oikea äiti ei saa rauhaa ilman lastaan

Ja imetystäkään ei saa lopettaa ennen vuoden ikää.
Tätä mieltä minä, 27 vuotias 3 äiti


Kiitos kunniasta! *kiittää ja kumartaa*
Sinun kriteereilläsi olen hyvä äiti, vau!
Tosin, itse en tunne itseäni hyväksi äidiksi silloin, kun olen tooodella väsynyt. Joskus olisi ihan hyvä, kun olisi se ihana mummola, jossa lapset voisivat pari tuntia olla. :/
 
NeJo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 10:28 Evelina kirjoitti:
Hyvä äitiys lienee subjektiivine käsite. En lähtisi ihan noin rankalla kädellä tuomitsemaan... Näkisin kuitenkin niin, että jokainen äiti on omalle lapselleen paras äiti. Toki ääritapauksiakin on, mutta ne kuitenkin lienevät pienenpieni vähemmistö.
Onko mieleesi tullut, että myös jokainen lapsi on yksilönsä ja oman laisensa. Näin ollen jokainen lapsi tarvitsee omanlaistaan hoitoa ja huomaa - joskus jopa isoäidin hoidossa!!!
Eiköhän nyt pyritä vain siihen, että jokainen äiti hoitaa pestinsä itse parhaaksi katsomallaan tavalla. Mukavaa alkanutta vuotta myös sinulle, täydellinen äiti.

p.s. En ymmärtänyt, mitä tekoa tiukilla vaatteilla on hyvän äitiyden kanssa...? ;)
Hyvin sanottu. Olen samaa mieltä.
 
pallokorva
Tän täytyy olla joku vitsi... Tai sitten todellakaan et koskaan vie lapsiasi hoitoon mihinkään ja olet pyörähtänyt täysin...
Minulla on kaksi lasta ja todellakin olen hyvä äiti heille,enpä ainakaan ole kuullut heidän valittavan! He ovat säännöllisesti joka 2.viikonloppu hoidossa että saamme mieheni kanssa kahdenkeskistä aikaa ja voi luoja että se tekeekin terää,sitten taas jaksaa olla lasten kanssa ihan vapaaehtoisesti eikä sen takia että NIIN KUULUISI TEHDÄ.
Tahtoisin oikein mielelläni nähdä sen oppaan josta olet nämä mielipiteesi ammentanut?Löytyisikö jostain körttiläisestä kotiseutumuseosta? BUAHAHAHAHHHHAAAAAAAAAA!!!!!! :LOL:
Ja sitten tuosta pukeutumisesta...kukin pukeutukoon sen mukaan miten kroppa sallii,ei ne tiukat vaatteet toki kaikilla näytä hyvältä!
Ihmettelen vaan,että VAIKKA tämä olisi provoviesti,niin minkäslainen äiti tällaisia keksii aikansa kuluksi? Tuskin ainakaan mikään ykkösluokan mutsi...

 
Sopuli77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 10:05 HYvä Äiti kirjoitti:
Voisin sanoa, että mua melkein itkettää kun näen millaisia äitejä nykyäidit ovat.
He kulkevat tiukoissa vaatteissa ja jättävät lapsensa hoitoon.

KUNNON ÄITI EI JÄTÄ LASTAAN EDES MUMMOLAAN MUUTAMAKSI TUNNIKSI!!! Vaikka mummola olisikin hyvä paikka, mutta mummo EI OLE äiti!!
Oikea äiti ei saa rauhaa ilman lastaan

Ja imetystäkään ei saa lopettaa ennen vuoden ikää.
Tätä mieltä minä, 27 vuotias 3 äiti
:LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä